אסי גלבוע: "לא ניצלנו את המתנות שקיבלנו"

אסי גלבוע החמיצה הזדמנות אדירה ללקט 3 נקודות יקרות, אחרי שהוציאה רק נקודה מול 10 שחקנים של באקה אל גרביה (2:2). בנוסף, איימן אבו סאלח החמיץ פנדל בדקה ה-90. כעת אסי גלבוע מרוחקת 5 נקודות מירידה

יצאו פראיירים: תחושת החמצה אדירה באסי גלבוע אחרי התיקו 2:2 בחוץ מול באקה אל גרביה במחזור האחרון, שהותיר את הקבוצה בתחתית (מקום 13).
למען האמת לפני המשחק באסי גלבוע היו חותמים על נקודה מול הקבוצה הלוהטת של צחי אילוז שהפסידה רק פעם אחת ב-16 המחזורים האחרונים. אולם לאור ההתפתחויות שהיו במגרש, לאנשי אסי גלבוע היו מספיק סיבות לצאת מאוכזבים בסיום המשחק. באקה אל גרביה נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה הראשונה, אבל זה לא מנע ממנה לעלות ליתרון בדקה ה-12. בדקה ה-27 יניב דרעי איזן את התוצאה לפני ששער עצמי של הבלם עבד אל ג'אפר קבע מהפך לזכות אסי גלבוע בדקה ה-44. חשבתם שזה נגמר? ממש לא. המקומיים לא הרימו ידיים והבלם משה כחלון קבע שוויון דרמטי בדקה ה-69. מנגד, אסי גלבוע קיבלה הזדמנות פז לצאת עם כל הקופה לאחר שנפסק לזכותה פנדל בדקה ה-90. אלא שאיימן אבו סאלח החמיץ את הפנדל ואסי גלבוע יצאה עם תחושת אכזבה גדולה.
"לא ניצלנו את המתנות שקיבלנו. לפני המשחק היינו מסתפקים בתיקו, אבל לאור ההתפתחויות במגרש יצאנו דווקא מאוכזבים מהנקודה שהשגנו. אי אפשר להסביר את החוסר מזל שהיה לנו. אם היינו מנצחים את המשחק הזה היינו עושים צעד משמעותי בדרך להישארות בליגה. הכל הולך לנו קשה העונה", אמרו בהנהלת הקבוצה.