אירועי קיץ לאזרחים הוותיקים בעפולה-דור לדור

הפעילויות האירועים כוללות: התעמלות במים, יציאה לנופש בנתניה, טיולים, הצגת תיאטרון, מופעי זמר, תערוכות, מפגשים בינדוריים, סדנאות יצירה ועוד. המחשה: ארכיון

עונת הקיץ החמה לא הותירה את האזרחים הוותיקים בביתם, בוודאי לאחר תקופה ממושכת של הסתגרות אשר כפתה מגפת הקורונה.
היענות בלתי פוסקת להשתתפות בפעילויות הקיץ מעידה יותר מכל על הצורך בפעילות מאווררת, יציאה מהמרחב הפרטי למרחב הציבורי, להתרעננות ול"הטענת מצברים".
עיריית עפולה- אגף הרווחה, קהילה, קליטה ובשיתוף עמותת דור לדור עפולה, יזמו מגוון אירועים המותאמים לציבור הוותיקים בעיר. הפעילויות כוללות: התעמלות במים, יציאה לנופש בנתניה, טיולים, הצגת תיאטרון, מופעי זמר, תערוכות,  מפגשים בינדוריים,  סדנאות יצירה ועוד.
הצוות המוביל של העמותה, בראשותה של תמי מרדכי-רכזת הפרויקטים לאזרחים וותיקים, פועל ללא ליאות במתן שירותים איכותיים לאורך כל השנה ובעיקר לאור הצורך בשירותים מותאמים לאזרחים וותיקים. יחד עם זאת , מציינת תמי כי " נשמח לשלב תושבי העיר בגלאים צעירים יותר בפעילויות העמותה על מנת לחזק את התמיכה החברתית והקשר הבינדורי".
פעילויות אלו,  התאפשרו אודות לסיועה של עיריית עפולה תוך תמיכה בתושביה הוותיקים ‏ובסבסודה את האירועים הללו. בתוך כך, נשמרת הפעילות השגרתית של עמותת דור לדור ‏עפולה, במרכז היום לקשיש, מרכז התעסוקה, מועדוני אזרחים וותיקים, קהילות תומכות, חוגים ‏וסדנאות ייחודיות לקיץ. ‏