איימן חלאיילה יעשה  עלייה שלישית ברציפות? 

המאמן המוכשר של הפועל איכסל, שחתום על שתי עליות בשנתיים האחרונות, ביקש לעזוב את הקבוצה וחתם בהפועל א.א פאחם מליגה ב'. איימן חלאיילה: "מקווה לעשות עלייה שלישית ברציפות"

 

 

שלושה מחזורים לפני סיום העונה בליגה א' צפון, מאמן הפועל איכסל איימן חלאיילה שוחרר לבקשתו מהקבוצה וחתם בהפועל אום אל פאחם מליגה ב'.

חלאיילה, שנחשב לאחד המאמנים המוכשרים בליגות הנמוכות, העלה לפני שנתיים את מג'דל כרום לליגה א', ובעונה שעברה עשה עלייה נוספת לליגה א' עם הפועל איכסל דרך המבחנים על חשבונה של אסי גלבוע. כעת, המאמן המוכשר, שקנה לעצמו שם של 'קבלן עליות', מעוניין להשלים עלייה שלישית ברציפות עם הפועל אום אל פאחם שמדורגת, במקום השני בליגה ב' ומעוניינת להעפיל לליגה א'.

המאמן איימן חלאיילה אמר לאחר העזיבה שלו: ״אני רוצה להודות להנהלת הפועל איכסל ולעומד בראשה בהה חליל שהסכימו לשחרר אותי. אני אוהב את איכסל. אוהב את השחקנים ואוהב את הקהל.
מקווה שהשארתי דלת פתוחה. אני מקווה לעשות עליה שלישית ברציפות ולעלות עם הפועל אום אל פאחם לליגה א׳. יש שחקנים טובים ומקום טוב להצליח. מודה לאיכסל ומקווה להצליח עם אום אל פאחם. זה מאתגר אותי מאד ומקווה שאצליח״.