אחרי 43 שנים: תלמידי חטיבת הביניים מגבעת המורה התכנסו לפגישת מחזור

רבים לא יודעים, אבל בשכונת גבעת המורה בעפולה פעלה בעבר חטיבת הביניים הדתית – ממלכתית "בית יצחק", אותה ניהל עובדיה עלי, מי שלעתיד יכהן בתפקיד ראש העיר. בשבוע שעבר, אחרי יותר מארבעה עשורים שלא התראו, התכנסו בוגרי ביה"ס מכל קצוות הארץ לפגישת מחזור מרגשת

הם בילו בהיותם נערים שעות רבות מדי יום ביומו, חלקו חוויות של מתבגרים, טיילו יחד ולאחר שהתגייסו לשורות צה"ל פנו כל אחד ואחת מהם לדרכיהם. 43 שנים לאחר לאחר שסיימו את לימודיהם בחטיבת הביניים הדתית ממלכתית "בית יצחק" בשכונת גבעת המורה בעפולה, התכנסו בשבוע החולף בבית אשכול בעפולה עלית 80 בוגרים ובוגרות נרגשים ונרגשות כאילו היה זה יומם הראשון בבית הספר שכבר לא קיים. בית הספר פעל במבנה בו מצוי כיום ביה"ס כרמים. למדו בו תלמידים מעפולה, גבעת המורה, עפולה עלית ויישובי חבל תענך. על הפקת האירוע שנמשכה לאורך מספר שבועות היה אמון אהרון מלכה, פעיל חברתי וותיק ברשת שחקים שנמנה על בוגרי בית הספר.

אהרון מלכה עם בוגרי ביה"ס
אהרון מלכה עם בוגרי ביה"ס

המפגש לווה בפיקנטריה ורגשות נוסטלגיים עזים, בין היתר מכיוונו של מנהל בית הספר בתקופה דאז, עובדיה עלי, ששנים לאחר סיום תפקידו כיהן במשך כעשור בתפקיד ראש עיריית עפולה, בהמשך כחבר כנסת וכיום אוחז בטייטל הבכיר- יו"ר בז"ן. "המטרה הייתה להפגיש את כל החברים מבית הספר אחרי המון שנים שלא התראנו", אמר מלכה, “כמו בכל מסיבת מחזור התחלנו לעשות טלפונים, פרסמנו ברשתות החברתיות על קיום האירוע ואט אט יותר ויותר בוגרים הבטיחו את הגעתם. בסך הכול הגיעו 80 בוגרים מכל רחבי הארץ, כולל מאילת". הערב החל במפגש ראשוני והחלפת חוויות, זכרונות וחיבוקים חמים של הבוגרים. בהמשך נערכה ארוחת חגיגית וערב שירה עם חנן פרץ. “היה מרגש לראות את בוגרי בית הספר נזכרים בזכרונות בערגה ומשחזרים אירועים יחד עם המנהל דאז עובדיה עלי שכיבד אותנו בנוכחותו, יחד עם סגן ראש העיר מומו לוי", הוסיף מלכה, “המפגש נמשך עמוק לתוך הלילה עם אינסוף תמונות מזכרת, ושירים וריקודים. בסוף האירוע כבר קבענו להיפגש שוב", סיכם מלכה שזכה לשלל מילות שבח מהנוכחים על הרתמותו לטובת קיום האירוע והוצאתו לפועל.

עובדיה עלי בכנס המחזור
עובדיה עלי בכנס המחזור

קבוצת נילית מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת Shenma הסינית

|