אחרי 40 שנה: יו"ר ההסתדרות שב לבית ילדותו בעפולה

עו"ד אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות הגיע לביקור עבודה בעפולה במהלכו ביקר בבית בו גדל עד להגיעו לגיל 8- במרכז רפואי העמק. ניסנקורן זכה לקבל גם צילום מתעודת הלידה שלו

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן התארח השבוע בעפולה, ובמסגרת זאת ביקר במרכז רפואי העמק, שם הוא נפגש עם הנהלת המרכז הרפואי ועם ועד העובדים.

ניסנקורן סיפר כי התרגש מאד לחזור למחוז ילדותו למקום שבו נולד וגדל עד גיל 8. "יש לי זיכרונות יפים מהתקופה בה גרתי וגדלתי בחצר בית החולים, אני מתרפק על זיכרונות  העבר ובמיוחד עולים לי תמונות מנוף ילדותי", סיפר, "אני זוכר את המדשאות המטופחות, את בריכת השחייה ומגרש הכדורסל, את בית הקולנוע וכמובן את חדר האוכל.  לא ביקרתי כאן מזה 40 שנה, היה לי מאד חשוב לנצל את הביקור בבית החולים על מנת לראות את הבית שלי והחצר בה גרתי בילדותי".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ד"ר אורנה בלונדהים מנהלת המרכז הרפואי העמק הציגה בפני יו"ר ההסתדרות את מגוון השירותים אותם מספק בית החולים לציבור תושבי העמק וכן סקרה פניו את כל נושא פיתוח המחלקות הנוספות בעתיד הקרוב. בני ברק, המנהל האדמיניסטרטיבי של בית החולים הפתיע את יו"ר ההסתדרות כשהעניק לו צילום מתעודת הלידה וגרם לו להתרגשות מרובה.

לאחר הביקור בבית חולים העמק נפגש יו"ר ההסתדרות עם יו"ר וועדי עובדים ממפעלים ומוסדות בעפולה, בית שאן, יקנעם ועוד. בכנס זה מסר ניסנקורן סקירה על הישגי ההסתדרות בהגדלת שכר המינימום, הגדלת ההפרשות לפנסיה, מתן תוספות לעובדי שמירה, אבטחה וניקיון, ופתיחת מועדון הצרכנות "ביחד בשבילך" לטובת חברי ההסתדרות.

זאב ליברמן, יו"ר ההסתדרות במרחב העמקים שארגן את הביקור מסר כי המסורת שהנהיג יו"ר ההסתדרות ניסנקורן להיפגש עם ועדי העובדים ולהחליף דעות בנושא החשוב בייצוג עובדים, תורם רבות לחיזוק הקשר בין כל המערכות המטפלות בעובדים.