אחרי שהמשחק בין דליה/יקנעם לבאקה פוצץ, המשטרה נכנסה לתמונה 

המשחק הטעון בין מכבי דליה לבאקה פוצץ (במצב של 1:1) בעקבות תגרה המונית. נסראלדין: "צחי אילוז קילל וחימם את האווירה. הוא לא ראוי להיות בכדורגל". צחי אילוז: "הם התנהגו כמו חיות. אני לא הייתי מעורב בכלום. אני עצוב". חבר הנהלת באקה, פדעוס: "הם שקרנים. יש לנו צילומים. המאמן שלהם תקף את הספסל שלנו". בינתיים אנשי מכבי דליה גישו תלונה במשטרה

בושה וחרפה: המשחק הטעון בין מכבי דליה שנלחמת על ההישארות בליגה לבאקה אל גרביה שרוצה להיות בפלייאוף העליון פוצץ היום (ו') לקראת סיומו במצב של 1:1 בעקבות תגרה המונית שפרצה במגרש ביקנעם.

במשחק, שהיה טעון לכל אורכו, נשלפו שני כרטיסים אדומים לשחקני באקה אל גרביה, אבל הבלגן הגדול פרץ בדקה ה-88 כשמכבי דליה השוותה את התוצאה ל-1:1. לגבי השאלה מי התחיל במהומה המבישה ישנם גרסאות סותרות, כאשר כל צד מאשים את הצד שני בפרובוקציות שהובילו לבלגן. לאחר שהמשחק פוצץ ונרגעו במעט הרוחות, גורמים מצד שתי הקבוצות עלו לשידור בתוכנית הספורט של "יציע הצפוני" ברדיו 'קול רגע' בכדי לספק הסברים לאירועים המבישים שהיו במגרש.

• אנשי דליה מאשימים את צחי אילוז בחימום האוירה

הראשון שעלה לשידור הוא חבר הנהלת מכבי דליה, נסראלדין, שאמר בין היתר: "אדון צחי אילוז קילל אותנו ואת השחקנים. הוא חימם את כל האווירה. אחרי השוויון השופט שלף להם עוד אדום ואז הם התחילו להתפרע במשך כעשר דקות ותקפו את המאמן שלנו פיזית. קרעו לו את החולצה והשרשרת. השופט שראה את הכל הבין שלא ניתן להמשיך בצורה כזו. השופט היה ער לדברים האלה ועובדה שהרחיק להם שני שחקנים על המשחק הברוטאלי שלהם. אנחנו ביחסים טובים עם אנשי באקה וחבל שצחי אילוז מתנהג ככה. אני אפנה להתאחדות לכדורגל ואדרוש ניצחון טכני. אנחנו לא אשמים במהומה. היינו מול 9 שחקנים שהמשחק הופסק. המאמן שלהם התחיל לתקוף את הספסל שלנו. גם במשחק מול מטבריה צחי אילוז התנהג בצורה דומה. כנראה שזה דפוס ההתנהגות שלו. הוא לא ראוי להיות בכדורגל. בושה שיש מאמנים ברמה הזו".


חבר הנהלת באקה אל גרביה פדעוס: "אנחנו לא עשינו כלום. בסך הכל נלחמנו, ולא רצינו "לפתוח רגליים". אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף לא מחפשים שום דבר מעבר". מאמן באקה צחי אילוז,: "אני לא הייתי מעורב בשום דבר. הם התנהגו כמו חיות. אז נתנו לנו גול מול 7 שחקנים מה קרה? מה השיגעון הזה?"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

אחריו עלה לשידור ברדיו 'קול רגע' פדעוס, חבר הנהלת באקה אל גרביה, שתקף בחזרה את אנשי מכבי דליה ואמר: "הם פשוט שקרנים. אחרי שער השוויון שלהם המאמן שלהם אלי מזרחי רץ לעבר הספסל שלנו ותקף את המאמן שלנו. לא מתאים לו להיות מאמן כדורגל. אנחנו לא עשינו כלום. בסך הכל נלחמנו, ולא רצינו "לפתוח רגליים". אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף לא מחפשים שום דבר מעבר. באדום הראשון השופט חשב ששחקן שלנו בא לבזבז זמן והאדום השני זה היה בגלל שהשחקן שלנו היה אחרון. אנחנו באנו לשחק כדורגל ולא לעשות בלגן. השחקנים שלהם תקפו אותנו. יש לנו צילומים שתיעדו את כל המהומה. אנחנו נפנה להתאחדות. מגיע לנו ניצחון טכני. אחרי שבהתאחדות יצפו בצילומים אולי יורידו אותם ליגה".

האחרון שעלה לשידור היה מאמן באקה, צחי אילוז, שאמר: "אני לא הייתי מעורב בשום דבר. הם התנהגו כמו חיות. אז נתנו לנו גול מול 7 שחקנים מה קרה? מה השיגעון הזה? אני התיישבתי על הרצפה והתבאסתי בגלל הגול שספגנו. השופט חימם את האווירה עם האדומים. מכבי דליה פשוט נכנסו ללחץ והגול גרם להם לאבד את הראש. אני חוזר ואומר, אני התיישבתי בצד ולא הייתי מעורב במילימטר. היו"ר ועוזר מאמן עם חולצה קרועה וזה אומר דרשני. בושה וחרפה מה שקרה. אני עצוב. קשה לי עם מה שקרה. אני צריך לעשות חושבים עם כל הדברים האלה".

בתוך כך, המשטרה נכנסה לתמונה לאחר שמאמן מכבי דליה אלי מזרחי הגיש תלונה נגד שחקן וחבר הנהלה של באקה בגין תקיפה.