אחרי שבועות: שבוע של תרבות בעמק

צוחקים עם מני עוזרי, מתחברים למוזיקה בפסטיבל צליל וטבע ו"מתיישבים" בהיכל התרבות בעפולה לצפות בסיפור האהבה לספרו המטלטל של דויד גרוסמן: "אישה בורחת מבשורה"

• פסטיבל צליל וצבע בטבע

פסטיבל צליל וצבע בטבע לרגל 20 שנה לבית המוסיקה בגלבוע ייערך ביום שישי בקיבוץ יזרעאל. באירוע: מופעי הרכבי נגינה, הווירטואוז אמיר גבירצמן, דוכנים ופינות יצירה וכנס בוגרי כל השנים.

לפרטים נוספים על הארוע

מני עוזרי
מני עוזרי

• מני עוזרי "נוחת" בבירת העמק

שבת, היכל התרבות עפולה: מני עוזרי במופע סטנדאפ מקורי, מרענן, סוחף עד דמעות ונקי מגסויות! קטעי הסטנדאפ של עוזרי ביוטיוב הפכו לתופעה, יכולותיו הקוליות, הטיימינג הקומי, האילתורים ואלף הפרצופים- סימנו את מני עוזרי כאחת ההבטחות הגדולות בסצנת הבידור בישראל. מופע שנון מתוחכם ומתאים לכל קהל

לפרטים נוספים על האירוע

אשה בורחת מבשורה
אשה בורחת מבשורה

• אישה בורחת מבשורה

שלישי ורביעי בהיכל התרבות בעפולה: עיבוד תיאטרוני של חנן שניר לספרו המטלטל של דויד גרוסמן, "אישה בורחת מבשורה." זהו סיפור אהבה גדול בין אורה, אברם ואילן, הנפגשים כשהם בני 16 בבית חולים, בעיצומה של מלחמת ששת הימים. מפגש אקראי זה קושר ביניהם ומעצב את גורלם על רקע השבריריות והחרדה של הקיום הישראלי. 35 שנה מאוחר יותר, אורה, שבנה החייל יוצא למבצע צבאי, בורחת מביתה כדי לא להתענות בציפייה לבשורה הרעה, שאין לה ספק כי תגיע; כסרבנית-בשורה אולי תוכל למנוע אותה ולהציל את בנה. בדרכה אל הגליל היא כמעט חוטפת את אברם, אהוב נעוריה, ובמשך ימים ולילות היא נודדת אתו על-פני הארץ, ברגל, ועושה את הדבר היחיד שיש ביכולתה לעשות כדי לגונן על בנה – היא מספרת את סיפור חייו, כאילו בכוח הסיפור הזה לבדו תשמור עליו, ועליה, מפני הבשורה.

לפרטים נוספים על האירוע

אירועים נוספים בלוח מבלים בעמק

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|