אושרה הקמתו של מעון שיקומי בעפולה

המעון החדש יכלול 4 כיתות כאשר כל כיתה יכולה להכיל 10 פעוטות. הדמיה: אמר-קוריאל אדריכלים

בשורה משמחת לעפולה: ראש העיר אבי אלקבץ התבשר לאחרונה כי בקשתה של עיריית עפולה לבניית מעונות יום – אושרה ובקרוב תצא לדרך בנייתו של מעון שיקומי ראשון בעיר. מדובר בבשורה משמחת להורים לפעוטות עם מוגבלות, הזכאים מכוח חוק מעונות יום שיקומיים להשמה במעון יום שיקומי שכן עד כה הם וילדיהם נאלצו לנדוד מדי בוקר לגנים שיקומיים ברשויות סמוכות.
לאור המצוקה של ההורים הנחה ראש העיר אבי אלקבץ את מנהלת אגף הרווחה סיגל בניאס להגיש את הבקשה בדחיפות ולאחרונה, כאמור, התבשרו השניים כי הבקשה אושרה ובקרוב יועבר תקציב בסך 6.3 מיליון שקלים לבניית המעון החדש שיכלול 4 כיתות כאשר כל כיתה יכולה להכיל 10 פעוטות.
מנהלת האגף סיגל בניאס אמרה: "המעון ייתן מענה לילדים על הרצף התקשורתי- ילדים עם אוטיזם וילדים עם עיכוב התפתחות ומוגבלות פיזית. היתרון הוא שהילדים מקבלים במעון את כל המענים מפיזיותרפיה דרך ריפוי בעיסוק ועד הדרכות להורים. מבחינתנו זה חלום שהופך למציאות".
עם קבלת הידיעה על אישור הבקשה אמר ראש העיר אבי אלקבץ: "עם כניסתי לתפקיד החלטתי לקדם את הקמתו של מעון שיקומי ראשון בעיר לטובת אותם הורים שנאלצו לנדוד בשנים האחרונות לרשויות סמוכות. עיריית עפולה מצידה תתקצב אף היא את הפרויקט שיתווסף לתקציב שאושר להקמת המעון".

"ברזל, הזהב הטבעי": על אנמיה בתינוקות

|

חייו של מטופל ניצלו בזכות עירנותו של דימותן בכללית

|

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|