"אולם ומלואו" – אז איפה אתם מבלים השבוע?

שלמה בראבא במופע וירטואוזי חושף לראשונה על הבמה את סיפור חייו, הקומיקאיות אורנה בנאי וליטל שוורץ מתאחדות למופע משותף, הסטנדאפיסט מני עוזרי הולך להפיל אתכם לרצפה ורינת גבאי מגיעה לרתק את הילדים שלכם לשעה- שתיים. כל אלה ועוד, בשבוע גדוש במופעי התרבות, הבילוי והפנאי בעמק. לא תלכו?

 

 

סיימתם עוד שבוע לחוץ, שוחק ומאתגר. הגיע הזמן לשבור שגרה ולנקות קצת את הראש. במיוחד בשביל זה אנחנו פה בשבילכם, לסקור עבורכם באתר עמקניוז את אפשרויות הבילוי לסוף השבוע הקרוב וגם לשבוע הבא. יוצאים לדרך.

 

• עושות צחוק מהעבודה

ביום שישי הקרוב מגיעות לרדיו בר בקיבוץ בית קשה הקומיקאיות ליטל שוורץ ואורנה בנאי שעולות על הבמה במופע משותף. בנאי, כוכבת גב האומה תספר על החיים המצחיקים של אימא חד הורית, צמחונית, בת לשופט מחוזי ומנהלת תיכון מבאר שבע שלא יודעת לבשל, לא יודעת להפעיל מחשב ולא יודעת לשיר; וליטל שוורץ תספר על זוגיות, רווקות, גברים, כדורגל, ילדים, אימהות, משפחה, מסעדות יוקרה, סטודנטים, קניות, חופשות בחו"ל, סקס ומה לא.

מני עוזרי
מני עוזרי

• העולם מצחיק, אז צוחקים

רוצים להמשיך לצחוק? המופע של מני עוזרי, במוצ"ש בטבעון יכול להוות אופציה מושלמת עבורכם. עוזרי החל את דרכו בעולם הסטנד אפ בחורף 2005 כשעלה לראשונה על במה במועדון הסטנד אפ הידוע "הקאמל קומדי קלאב" בתל אביב. מני פרץ לתודעה הישראלית בעקבות סרטון מחתרתי אותו צילם בפלאפון והעלה ליוטיוב ("במבוליאו"). בזמן קצר מאוד החל הסרטון לצבור מאות אלפי צפיות ועד היום צפו בו מעל ארבעה מליון צופים בכל העולם. הסרטון הוכתר על ידי הנהלת יו טיוב כסרטון הישראלי המצליח ביותר לשנת 2011 וזכה לשידורים בתחנות טלוויזיה שונות בעולם. בעקבות שידור הספיישל "קבלו אותם – סטנדאפ הדור הבא" ששודר בערוץ 2 ("שלום שמי פנינה…"), כבר היה ברור לכולם כי מני כאן כדי להישאר להרבה זמן. היכולות הקוליות, הטיימינג הקומי, השנינות ואלף הפרצופים, תייגו את מני עוזרי כאחת ההבטחות הגדולות בעולם הבידור והסטנדאפ בישראל.

רינת גבאי. מסיבת פיג'מות
רינת גבאי. מסיבת פיג'מות

• מלכת הילדים מגיעה לעמק

רוצים לבלות עם הילדים? בדיוק בשביל זה כוכבת הילדים רינת גבאי מגיעה ביום שלישי הקרוב לקיבוץ יפעת.

גבאי ממשיכה בסיבוב ההופעות של ההצגה "מסיבת פיג'מות" גם בחורף 2015 שבו היא מציגה שירי פסטיבלים מפורסמים כגון "ילדיסקו", "שוקולד מנטה מסטיק", אני לא רוצה לישון", "אמת או חובה" ועוד.

 

שלמה בראבא - צילום אמנון ועדי וינר
שלמה בראבא – צילום אמנון ועדי וינר

• יאצק בדרך ליפעת

ורגע לפני סיום, הכינו כרטיסים מראש להופעה הקרובה של השחקן והקומיקאי שלמה בראבא שיופיע ביום שישי הבא באולם המופעים ביפעת.

לאחר קריירה מצליחה בת 4 עשורים, בראבא חוזר לבמות לראשונה בחייו עם מופע יחיד חדש ואינטימי. המופע החדש מבוסס על חומרים ביוגרפיים וחושף את חייו – בגוף ראשון – כמו שלא עשה מעולם. בראבא מספר לראשונה בהומור ובגילוי לב את סיפור חייו הצבעוניים במופע ווירטואוזי מרגש שישלב תיאטרון ובידור, הומור ואופטימיות. מופע היחיד, עוסק בסיפור חייו מלידתו בשנות החמישים ועד היום. בהומור המטורף שלו הוא לא פוסח על אף תחנה בחייו – אישית ומקצועית – ומפרק אותן לחתיכות.

פסח 2024: אז איפה תבלו

|