אוהד דוד: "גאה להיות שוער ראשון, חובת ההוכחה עליי"

אחרי שנתיים לא פשוטות בספסל, אוהד דוד (28) מקבל את אפודת השוער הראשון בהפועל עפולה. "עברתי תקופה לא פשוטה, אבל יצאתי ממנה מחוזק. חיכיתי להזדמנות שלי בסבלנות. אעשה הכל בכדי להצדיק את הקרדיט". וגם: מיהו מאמן השוערים החדש, רומן זולו, שהצליח להרשים את אייל לחמן?  

יום רביעי שעבר, השעה 19:00 בערב, הטלפון הנייד של השוער אוהד דוד מצלצל. בצד השני של הקו היה רומן זולו המקומי, שדקות ספורות קודם לכן קיבל מהמאמן אייל לחמן את המנדט להיות מאמן שוערים בהפועל עפולה. "לחמן ביקש ממני לבשר לך שאתה הולך להיות השוער הראשון", כך הודיע זולו לשוער, שמאותו רגע הרגיש בעננים.

• המתין בסבלנות על הספסל

"האמת, מאוד התרגשתי. חיכיתי להזדמנות שלי בסבלנות ואני שמח שהרגע הזה הגיע", אומר בהתרגשות השוער אוהד דוד, "אני מתחיל שנה שלישית בעפולה. המקום הזה הוא בית בשבילי. אני בן העיר ומאוד מחובר לאנשים כאן. אני גאה סוף סוף להיות שוער ראשון בעפולה, קבוצה שבה התחלתי את דרכי. ועוד יותר גאה לייצג את העיר שלי".

כוח מקומי, רומן זולו. לחמן בחר בו כמאמן השוערים
כוח מקומי, רומן זולו. לחמן בחר בו כעוזר וכמאמן השוערים

דוד בן ה-28, אב לילדה טרייה (רומי, בת 3 חודשים) ואוטוטו מסיים לימודי הנדסאי בניין, כבר הספיק בגיל צעיר לעבור קדנציה מוצלחת בליגה הלאומית עם אחי נצרת. אבל שום דבר לא הכין אותו נפשית לשנתיים האחרונות שהוא חווה בעפולה. שנתיים מעיקות שכללו המתנה מורטת עצבים בספסל ופציעה לא פשוטה שהשביתה אותו תקופה ממושכת. "לקראת סיום העונה שעברה שברתי את עצם הסירה, הפציעה הזו נמשכה עד לתחילת העונה הזו. עברתי תקופה לא פשוטה בכלל. הכל הלך יותר איטי וקשה", מספר השוער, "אבל לא נשברתי ועבדתי קשה מאוד. בסופו של דבר יצאתי מחוזק מכל זה. מה שנשאר כעת זה להוכיח את עצמי בשער. אני יודע שחובת ההוכחה היא עליי ואעשה הכל בכדי להצדיק את הקרדיט".

• רומן זולו מצטרף לצוות האימון

בתוך כך, אם הייתם צריכים עוד הוכחה לכך שהמאמן אייל לחמן מאמין בצעירים ומעוניין לקדם את בני המקום אז היא באה עם ההחלטה לצרף את מאמן השוערים העפולאי, רומן זולו (28), שבמקביל גם ישמש כאחד מעוזריו של אייל לחמן בצוות המקצועי המתגבש.
זולו שימש בשנים האחרונות בין השאר כעוזר מאמן באסי גלבוע, מאמן ראשי במכבי נצרת עילית ומאמן במחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית. הוא נחשב לאיש מקצוע רציני ושאפתן, כזה שהמאמן אייל לחמן זיהה אצלו את היכולת להגיע רחוק.

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך: