הפועל עפולה לעירייה: "לדחות את מועד פירעון ההלוואה ע"ס 500 אלף"

הבקשה באה בעקבות הגירעון שהצטבר בעונה הנוכחית (כ-150 אלף ש"ח). היו"ר דני אסולין מבהיר: "לא ביקשנו כסף מחוץ לתקציב. בסך הכל ביקשנו לדחות את מועד פירעון ההלוואה. אנחנו לוקחים בחשבון שבעונה הבאה יהיה לנו חצי מיליון שקל פחות בתקציב"

מחפשים פיתרון לגירעון בתקציב: כתוצאה מהגירעון שהצטבר בעונה הנוכחית, אותו מגדירים במועדון כ"גירעון סביר" (נע בין 150-200 אלף שקלים), ראשי הפועל עפולה פנו לעיריית עפולה בבקשה לדחות את מועד פירעון ההלוואה על סך 500 אלף שקלים, הלוואה שנלקחה בשנת 2015.
יו"ר הפועל עפולה, דני אסולין, המשמש גם כיו"ר העמותה, שיגר מכתב לגזבר העירייה, יצחק שריקי, בו צוין כי "אני פונה אליך בבקשה חריגה זו ומבקש דחיית פירעון ההלוואה (500 אלף שקלים) שניתנה לעמותת הכדורגל בשנת 2015. ע"פ ההסכמות שהיו, הפירעון של ההלוואה אמור להיות מתקציב התמיכה של העירייה לעמותה בשנת 2016.

יו"ר הפועל עפולה, דני אסולין. שיגר מכתב בקשה חריגה לגזבר העירייה
יו"ר הפועל עפולה, דני אסולין. שיגר מכתב בקשה חריגה לגזבר העירייה

בקשתי היא לשנות את פירעון ההלוואה ולנכות את ההלוואה מתקציב 2017 ולא 2016. אבקש שתשקול לחיוב בקשה זו. אישור הבקשה תסייע מאוד להמשך הניהול השוטף של העמותה".
בתגובה ל"עמקניוז", הבהיר אסולין: "לא ביקשנו שיחזירו לנו את הרבע מיליון שקלים שהורידו לנו מהתקציב וגם לא ביקשנו שהרשות
תסייע לנו בהתמודדות עם הגירעון, אלא בסך הכל ביקשנו לדחות את מועד החזר ההלוואה. אנחנו נעמוד בגירעון שהצטבר ונעמוד בהתחייבויות שלנו. אף אחד לא ביקש כסף מחוץ לתקציב.
היות ועכשיו אנחנו בונים את התקציב של העונה הבאה אז כבר מעכשיו אנחנו נערכים בהתאם ולוקחים בחשבון שיהיה לנו חצי מיליון שקל פחות בתקציב. גם ככה יהיה לנו סגל טוב עם הרבה שחקנים מקומיים. כשאני הגעתי להפועל עפולה היו בקושי שלושה שחקני בית והעונה היו קרוב ל-10 שחקנים מקומיים. המגמה הזו תימשך גם בעונה הבאה, כי זה מקור הגאווה שלי כיו"ר עפולאי וגם של האוהדים שבאים לראות את הקבוצה".
בתוך כך, ראשי הקבוצה הוציאו השבוע הודעה רשמית בדבר המשך דרכו של המאמן אייל לחמן עונה נוספת במועדון. וכמו כן, לגבי ההחלטה לצאת למחנה אימונים בחו"ל, וזאת כפי שפורסם לראשונה בשבוע שעבר ב"חדש בעמק".

 

המסמך המלא המקורי:

מכתב הבקשה של יו"ר עפולה מגזבר העירייה לדחיית פרעון ההלוואה
מכתב הבקשה של יו"ר עפולה מגזבר העירייה לדחיית פרעון ההלוואה