אוהדי בית-שאן כועסים על הנהלת גלבוע: "עושים עלינו קופה"

לקראת המשחק מול אסי גלבוע (ו', 13:30), אוהדי הקבוצה שמעו כי בכוונת ראשי הגלבוע לגבות מחיר של 30 שקלים בכניסה. "ממתי בגלבוע לוקחים כסף בכניסה. מנסים לעשות על הגב שלנו קופה. זה מרתיח ומקומם", אמרו האוהדים.

 

ביום שישי הקרוב הפועל אסי גלבוע תארח את הפועל בית שאן למשחק דרבי מסקרן במגרש הכדורגל בתענכים. רגע לפני המשחק אוהדי הקבוצה האורחת מאיימים להחרים את המשחק. "נכון לשלב זה אוהדי הפועל בית שאן בחסות ארגון האולטראס מתכוונים לצאת במחאה ולא להגיע וכל זה מכיוון שבהנהלת אסי גלבוע החליטו לגבות מחיר אחיד של 30 שקלים לאדם. ולא כמו שנהוג בכל מקום (נוער חצי מחיר)", אמרו נציגי האוהדים בכעס.
"האם זה נראה הגיוני שילד  בן 7  ישלם 30 שקל למשחק בליגה א'", אמר אחד האוהדים והוסיף: "באצטדיון ברמה מאוד נמוכה וזה רק מרחיק את האוהדים מהמגרשים. זה לא פייר. זה לא נגמר בכרטיס כניסה, איפה הסעה, השתתפות בדלק, משהו לשתות (אסור להכניס שתייה) האצטדיון לא מקורה. מוגזם לגמרי. אם לא יהיה שינוי אנחנו עושים עצומה. לא נגיע למשחק. שיהיה יציעים ריקים".
עוד טוענים אוהדי הקבוצה כי אסי גלבוע בכלל לא גובה כסף במשחקי הבית לאורך העונה, אז מקרה פתאום החליטו לגבות. "עכשיו שאמור להגיע קהל אוהדים יחסית גדול לליגה אז הם גובים כסף ורוצים לעשות עלינו קופה. מרתיח, לא פייר ומכעיס".