אבי עמוס: "עשינו תוצאה  מדהימה מול קבוצה פנטסטית"

באסי גלבוע יצאו מעודדים אחרי התיקו המפתיע בחוץ (2:2) מול הפועל הרצליה החזקה. אבי מלכה כבש צמד. השוער אבי עמוס מרוצה: "הרצליה היא קבוצה פנטסטית. אבל אנחנו הפגנו אופי ויצאנו עם תוצאה מדהימה. הנקודה הזו נותנת לנו זריקת עידוד"

פתיחה אופטימית: באסי גלבוע יצאו מעודדים מהנקודה שחילצו אתמול (2:2) במשחק החוץ הקשה מול אחת הקבוצות החזקות בליגה, הפועל הרצליה.


לפני המשחק כולם היו משוכנעים, אולי פרט למאמן אבי דנן ועוד כמה אופטימיסטים מאסי גלבוע, שהפועל הרצליה החזקה, אחת הטוענות לכתר, תדרוס ללא קושי את אסי גלבוע הצנועה.


על סמך הפתיחה המוחצת של הרצליה (גול בדקה ה-4 של חן ראובן) אפשר היה לחשוב שהתחזיות המוקדמות מתממשות גם על המגרש. אלא שאבי מלכה, מי אם לא הוא, דאג לצנן את ההתלהבות מהנקודה הלבנה בדקה ה-36 וקבע 1:1. ארבע דקות מאוחר יותר הרצליה שוב עלתה ליתרון (גמליאל פרץ). אבל המילה האחרונה במשחק הייתה שייכת לאבי מלכה, שהשלים צמד במשחק וקבע תיקו 2:2 מפתיע.

השוער הוותיק של אסי גלבוע, אבי עמוס, יצא מרוצה מהמשחק ואמר: "הרצליה היא קבוצה פנטסטית. קבוצה מאומנת שעוד תיתן את הטון בליגה הזו. זה המשחק הכי קשה שיכולנו לקבל. לא פשוט להוציא נקודה ממשחק כזה. אבל ידענו מהתחלה שאם נביא את הלחימה והנחישות כמו שהמאמן אבי דנן דורש מאיתנו אז גם אפשר להוציא פה משהו. בסופו של דבר הפגנו הרבה אופי ועשינו תוצאה מדהימה. יש פה חבורה של גברים. הנקודה הזו נותנת לנו זריקת עידוד לקראת ההמשך. מה שבטוח הוא שאנחנו לא נהיה בשר תותחים של הליגה. בוא לא נשכח שהקבוצה הזו נבנתה לליגה ב', אבל לאט לאט אנחנו נתחבר ונוכיח שאנחנו ראויים לליגה א'".