העולם מצחיק אז צוחקים: שבוע של בילויים ותרבות בעמק

חושקים בשבירת שגרה? בקינוח מהוקצע, מוקפד וקורע מצחוק לשבוע שבפתח? בדיוק בשביל זה אנחנו פה. לספר לכם ששחר חסון הולך ל"הפיל" אתכם מצחוק במופע הסטנד אפ שלו שייערך במוצ"ש ביפעת. השבוע גם תוכלו לבחור בין צפייה בלהיטים של להקת קווין, בהצגה המוערכת "גורדיש" ובמופע הסטנד אפ של שלומי קוריאט. תבלו

• שחר חסון מדבר על הכול

צעירים, בוגרים, חיילים וחיילות, תכינו את שרירי הצחוק כי שחר חסון מגיע בשבת לאולם בקיבוץ יפעת. במופע חסר מעצורים חסון מתעצבן על הדברים הקטנים שבחיים, מתעסק בזוגיות, יחסי הורים – מתבגרים ותוכניות טלוויזיה. כמובן שחסון לא שוכח לטפל גם בנושאים האינטימיים של החיים. חסון עלה לתודעה באירועי ההתרמה "יום טוב", אך קודם לכן השתתף במופעי האלתורים "שיפנגו" ובמופע "סטנדאפ אל תוך הלילה" עם שחקנים נוספים.

קורע מצחוק, שחר חסון בהופעה
קורע מצחוק, שחר חסון בהופעה

בנוסף הוא הופיע בתכניות אירוח שונות בהן תכניתו של דודו טופז, אסף הראל ואברי גלעד, ואף כתב והשתתף בתכניות בידור שונות, בין השאר ב"פיני הגדול" "עובר כל גבול" ו"אקזיט". חסון היה חבר פאנל קבוע בתכנית "מהדורה מוגבלת" ששודרה בערץ ביפ, וכיום משתתף בתכניות "צחוק מהעבודה" וב"לילה בכיף".

רוקוויל תתן בראש עם הלהיטים של להקת קווין
רוקוויל תתן בראש עם הלהיטים של להקת קווין

• היצירות של קווין "חוזרות לחיים"

ביום שישי בערב, על במת הרדיו בר, הקסם של להיטי להקת קווין מבוצע לייב על הבמה ע"י שמונה מוזיקאים במופע סוער מקפיץ ומרגש. אוליב מגלם את פרדי מרקורי בהצלחה גדולה וכאריזמה כובשת! היצירות של להקת קווין ידועות במורכבותן ועשירותן באפקטים ובקולות רקע. רוקוויל מביאים גרסאות אלו אל הבמה במלוא תפארתן, בדרך שמשלבת את הדיוק של ההקלטה עם אנרגיה של הופעה חיה!
אוליב – שירה, גילי מאיר – גיטרות, אלעד מרום – גיטרות, אלכס אפלבאום – בס, רן גנז – תופים, מיכאל שוורץ – ניהול מוזיקלי וקלידים, ענת אלפן– מצו-סופרן וגילה זילבר – אלט.

גורודיש - תיאטרון הקאמרי באולם הקמרון
גורודיש – תיאטרון הקאמרי באולם הקמרון

• סיפורה של קריירה צבאית

ההצגה "גורודיש" תעלה ביום שלישי על במת אולם קימרון ליד בית שאן. האלוף גורודיש, מי שהיה אחד מסמלי הניצחון של 67', מוצא עצמו ב-73' כמי שועדת אגרנט רואה בו את אחד האשמים העיקריים בכישלונות הצבאיים שאפיינו את ימיה הראשונים של המלחמה. ממפקד מהולל שהכול חפצים ביקרו, הופך גורודיש ל"מצורע" של החברה הישראלית. כל מה שנמצא בו ראוי להערצה שש שנים קודם לכן, הופך למושא של בוז ושנאה. "גורודיש" הוא סיפורה של קריירה צבאית שתחילתה בישיבת "עץ חיים" בירושלים וסופה בגלות האפריקנית שכפה על עצמו. סיפורו של גורודיש חושף דרכי פעולה של ממסדים, הפוליטי והצבאי, פרנויות לאומיות, ומאוויי נפש של אומה שלמה, שלפרק זמן של שש שנים הקימה אימפריה בהבל פיה. "גורודיש" הוא סיפורם של הגנרלים הגדולים וסיפורם של החיילים הקטנים. זהו סיפור הולדתה ומותה של האשליה הישראלית הגדולה, או, כפי שמנסח זאת אחד מגיבורי המחזה: "זו הייתה שנת חייו היפה ביותר של גורודיש, אלה היו שנות חיינו הכוזבות…".

שלומי קוריאט
שלומי קוריאט

בא לכם להמשיך לצחוק גם באמצע השבוע? שריינו כרטיס למופע הסטנדאפ של שלומי קוריאט שייערך ביום רביעי ברדיו בר בקיבוץ בית קשת. אחרי שזכה באיש השנה בבידור (שלישיית פרוזק), מככב ב"הבורר" (אבי הטחול), פיזז "ברוקדים עם כוכבים", תיאטרון הבימה (השוטר אזולאי, המחזמר "סיגל") ובתאטרון באר שבע בתפקיד הראשי בהצגה "פרח השכונות" ובתוכנית החדשה "ישראל " אשר עולה בימים אלה בערוץ 10 ובעוד אין סוף תוכניות טלוויזיה, שלומי חוזר לבמות במופע סטנד אפ יחיד עם כל האיכויות שלו, הרבה דמויות וסיטואציות שמוכרות לכולנו מהשכונה. במופע מספר שלומי על ילדותו ונעוריו (בעיר יבנה), משפחתו המרוקאית, ההגעה לעיר הגדולה, זוגיות ועוד ועוד…מופע מצחיק וקורע, שווה! שווה! שווה!

• אולי יעניינו אותך אירועים ומופעי בידור נוספים

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|