ההצגה פרק ב'

תיאטרון באר שבע מגיע לגלבוע ויציג את ההצגה פרק ב'
מחיר כרטיס במכירה מוקדמת – 70 ש"ח

כתובת: היכל התרבות עפולה
יישוב: עפולה
יום: רביעי
תאריך: 15/06/2016
מחיר: 100 ₪
שעה: 20:30

קומדיה רומנטית – מצחיקה ומרגשת

ג'ורג', אלמן טרי, חוזר מנסיעת התאוששות בחו"ל. ג'ני, גרושה טרייה, חוזרת מנסיעת התאוששות אצל ההורים. לאחר לחצים כבדים מצד ליאו – אחיו ופיי – חברתה הטובה, הם נפגשים ומתאהבים. אבל החיים הם לא ירח דבש בשביל הזוג הטרי, הניסיון של שניהם להשתחרר מפרק א' ולהתחיל פרק ב' בחייהם, מזמן לבמה סיטואציות מצחיקות ומרגשות עד דמעות.
המחזה הנפלא פרי עטו של אשף הקומדיות האנושיות ניל סיימון (טירונות בלוז, יומן חוף ברייטון, אבודים ביונקרס) עלה בהצלחה בעבר על במות הארץ והעולם ואף זכה לגירסא קולנועית בכיכובם של מרשה מייסון וג'יימס קאן.
gg-gprerekb
קומדיה קלילה ומהנה
מן הביקורת על ההצגה:

"ביצוע עשוי כהלכה…אמיר קריאף, שיצר לאחרונה שורה של תפקידים תקופתיים מרשימים (ב"רוחות", למשל) זוכה סוף סוף בתפקיד "ריאליסטי" ומעצב אותו בתערובת הנכונה של אירוניה ורגשנות, וההפתעה הנעימה היא מיכל ינאי בתפקיד הנשי, שכמו המחזה וההצגה יש לה הנכונות והאומץ להיות מה שהיא ולא להתבייש בכך. המונולוג הארוך שלה זוכה, בצדק, למחיאות כפיים."

מיכאל הנדלזלץ, הארץ
"הצגה שיש לה פוטנציאל לא רע להפוך לשלאגר….בהפקה שהעמיד ניב יש תמהיל מדויק ומאוזן של צחוק ורגש. בנוסף לכך, הליהוק הוא מוצלח…קריאף מוכר כשחקן דרמטי רציני. הוא אכן מביא את האיכות הזאת לידי ביטוי בתפקיד ג'ורג' אך גם מוכיח שיש לו טיימניג קומי מוצלח. עבודתה של ינאי על הדמות של ג'ני מדודה ואמינה והיא צולחת את המהמורות שהמחזה מעמיד בפניה…לצדם לוהקו שני שחקנים קומיים מצוינים, מולי שולמן ואדוה עדני המספקים להצגה את הטון היותר קליל שלה… בגלל כל אלה, 'פרק ב' היא הצגה משעשעת, מרגשת ומהנה".
שי בר יעקב, ידיעות אחרונות
"המחזה של ניל סיימון חוזר לבמה בעזרתה של הצגה קלילה של תיאטרון באר-שבע… טוב לראות את מיכל ינאי וליהנות ממשחקה הישיר כג'ני, וברגעים הנכונים להתרגש אתה ועם הדמעות שלה כשנדמה שפרק ב' כנראה יסתיים. אמיר קריאף שוחה כדג במים בתפקיד הקומי של ג'ורג' ומצטיין במשחקי הפינג פונג או המטקות שהוא מנהל, בעיקר נגד עצמו. אדוה עדני כחברה הכי טובה ומולי שולמן כאח הכי אוהב מקבלים ומגלמים בשקיקה את ההזדמנויות שלהם לרמוז שגם להם מגיע איזשהו פרק במעלה הא-ב… "
צבי גורן, אתר הבמה
"לטאץ' העכשווי של המחזה בתיאטרון באר-שבע אחראים כמה, ביניהם עידו ריקלין, שתרגומו חד וקצבי, ומאוחה הרמטית עם הסצנות הזורמות של הבמאי, רפי ניב. .. וככלל, הטיימינג המוצלח, מולך בידי צוות קשוב ונענה, יוצר שעתיים של הנאה מלאה."
דבורה שפירא נמיר

 

לטעימה על קצה המזלג קטעים מהצגה: