רועי חגי יאמן את הפועל עפולה בעונה הבאה: המטרה- ליגת העל

שינוי כיוון: לאחר שנתיים ניר קפלן לא ימשיך, במקומו מונה רועי חגי המנוסה במאבקי העלייה לליגת העל. צילום: מנהלת ליגה לאומית

עירוני הפועל עפולה סיכמה אמש עם רועי חגי על אימון הקבוצה בעונה הבאה. אחרי שנתיים מוצלחות עם ניר קפלן החליטו בעפולה לשנות כיוון עם מאמן שהתנסה במאבקי העלייה לליגת העל לאורך הקריירה שלו.
בעפולה ביקשו להודות לקפלן על השנתיים האחרונות שהיו מוצלחות מאד מבחינתם כשהעונה האחרונה נקטעת ע"י הקורונה ערב משחקי הגמר סל.
יוסי מלכה יו"ר הקבוצה ציין את היחס האווירה הנהדרת שהייתה במועדון בשנתיים האחרונות, איחל לקפלן הצלחה בהמשך דרכו והביע תקווה ואמונה כי בעתיד יחזרו הצדדים לשתף פעולה.
כאמור הנהלת הקבוצה נפגשה השבוע עם רועי חגי שעשה רושם רב על העפולאים שמבקשים להשלים בעונה הבאה את המלאכה ולעלות לליגת העל.
רועי חגי שהיה נרגש לאחר החתימה אמר כי הוא "שמח ונרגש לחתום באגודה גדולה כמו עפולה, רןצה להודות ליוסי מלכה ולאנשי ההנהלה ולסגן סגן ראש העיר חביב פרץ, על האמון שנתנו בי. נבנה ביחד קבוצה רעבה וחזקה בשביל להגיע הכי רחוק שרק אפשר".
יוסי מלכה יו"ר הקבוצה הבטיח כי כבר בימים הקרובים יגובש תקציב הקבוצה ותיבנה קבוצה חזקה ואטרקטיבית שתתמודד על העליה לליגת העל.