"פשוט בושה": מכות בין יגאל אנטבי ותומר סויסה, שרצה להגיש תלונה במשטרה

תקרית מבישה אירעה בסיום התיקו הביתי של הפועל עפולה מול קטמון (0:0) כאשר המאמן והחלוץ התקוטטו בסמוך לחדרי ההלבשה. במקביל גם גולדמן ובן דוד התקוטטו במגרש. סויסה, שרצה להגיש תלונה במשטרה: "אנטבי בעט בי. אני שבור לגמרי". מקורבים לאנטבי טוענים: "סויסה כפוי טובה. הוא זה שסטר לאנטבי. פשוט בושה"

"מה שקרה היום זה בושה וחרפה לכל המעורבים ויום שחור למועדון הפועל עפולה. זה לא אופייני למועדון הזה. חבל מאוד. נבדוק את הנושא ואנשים ישלמו ביוקר", גורם בהפועל עפולה סיכם בכעס את האירועים המבישים שאירעו היום בתום המשחק הביתי מול קטמון.
עפולה שנמצאת חזק בקרבות העלייה סיימה את המשחק הביתי ב-0:0 מול קטמון, ומיד לאחר שריקת הסיום פרצו מספר אירועים מבישים. תחילה הקפטן נתנאל גולדמן והבלם שי בן דוד התעמתו ביניהם ורצו לריב מכות, אבל גורמים בקבוצה ובראשם המאמן יגאל אנטבי נכנסו לתמונה והפרידו בין הצדדים. כמה דקות מאוחר יותר התרחש אירוע מביש עוד יותר, כאשר המאמן יגאל אנטבי והחלוץ תומר סויסה, שהיה די מתוסכל מכך שהוא לא שיחק, הלכו מכות על פי עדויות. לגבי השאלה מי התחיל במהומה קיימות גרסאות סותרות.

יגאל אנטבי. ראוי להמשיך כמאמן. צילום: אבי רביבו
יגאל אנטבי. ממתינים לתגובתו של המאמן על ההאשמות הקשות של סוויסה. צילום: אבי רביבו

• "לא יודע מה קרה לו הוא פשוט השתגע, אם לא היו שם אנשים הוא היה מפוצץ אותי"

החלוץ מצידו טוען כי המאמן בעט בו: "אחרי המשחק אמרתי לו שזה לא מכובד מה שהוא עושה לי. הוא סימן לי עם הידיים ללכת ולא לחזור יותר. בטלוויזיה רואים גירש אותי. עליתי להתקלח ואז הוא עלה למעלה לחדר ההלבשה ועבר לידי. אמרתי לו תודה רבה על ההזדמנות. לא יודע מה קרה לו הוא פשוט השתגע. אמר לי ‘עוף עוף מפה’, אמרתי לו שאני לא הולך לשום מקום, עד שהוא בעט בי. לא נגעתי בו, רק הגנתי על עצמי אחרי שהוא בעט בי, אם לא היו שם אנשים הוא היה מפוצץ אותי. אני שבור לגמרי, אנטבי הוציא לי את החשק מהכדורגל”.
יש לציין כי החלוץ כבר ניגש לתחנת המשטרה אך לבסוף החליט שלא להגיש תלונה ולרדת מהעניין.
מצד שני, המאמן יגאל אנטבי, שמקבל גיבוי מההנהלה, סיפק את הגרסה לגורמים בקבוצה, שסיפרו: "בסיום המשחק הוא הלך לכיוון חדר ההלבשה וסויסה זרק לעברו כמה דברים וחיפש להתעמת איתו אחרי שהוא לא שיחק. הוא ניגש אליו בצורה מאיימת וברגע שאנטבי הרים רגל על מנת להתגונן אז סויסה סטר לו בפנים".
גורם אחר במועדון הוסיף ואמר: "ההתנהגות של תומר סויסה היא בושה גדולה. הוא כפוי טובה. פגע במועדון אחרי כל מה שעשו עבורו".
תגובת המועדון: ״מועדון הפועל עפולה יקיים ברור מעמיק לגבי האירועים ובמידת הצורך יינקטו צעדים משמעתיים חמורים וענישה. בכל מקרה הנושא ייחקר לעומק על-ידי המועדון ובמידה ויהיה צורך ינקטו הצעדים החמורים ביותר כלפי שחקן כזה או אחר. מועדון הכדורגל עפולה מגנה כל אלימות מילוליות או פיזית".