חברת "קרופטימל" מעמק יזרעאל: בין 10 החברות המובילות בתערוכת חקלאות הגדולה בעולם

החברת הציגה בתחרות את הטכנולוגיה החדישה של מעבדה ניידת לבדיקת תהליך ויסודות ההזנה בגידולים חקלאים ע"י בדיקת קרקע, מים וצמח (עלים) -כל זה תוך דקות ספורות.צילום: פרוטלוגסטיקה -ברלין 2018

חברת קרופטימל חזרה השבוע מתערוכת פרוט-לוגיסטיקה 2018 שנערכה בברלין, גרמניה. החברה התברגה בין 10 החברות המובילות בתחרות ה‪Innovation ‬ לאחר שנבחרה מבין מאות סטארטאפים העוסקים בתחום החדשנות החקלאית. מדובר בתערוכת החקלאות הגדולה בעולם בה מבקרים מידי יום כ 100,000 איש ומציגות בה כ 13,000 חברות העוסקות בתחום מכל רחבי העולם.
חברת קרופטימל היושבת בעמק יזרעאל, הציגה בתחרות את הטכנולוגיה החדישה של מעבדה ניידת לבדיקת תהליך ויסודות ההזנה בגידולים חקלאים ע"י בדיקת קרקע, מים וצמח (עלים) כל זה תוך דקות ספורות.
החברה זכתה לשבחים רבים בשל קיצור זמן קבלת התוצאות משבועיים לדקות ספורות ובשל היכולת ליצר פרוטוקולים של גידול והזנה באמצעות אלגוריתם דינאמי שמעבד ולומד את המידע אותו היא צוברת במהלך הבדיקות תוך כריית מידע והעלתו לענן.
דורון ריינס, מנכ"ל קרופטימל: "פרוט-לוגיסטיקה היא הצלחה גדולה עבורנו, זכינו להתברג בצמרת תחום החדשנות והדיוק החקלאי, ואנו מאמינים שהשילוב של ה ‪big data‬ וה ‪machine learning‬ יוביל אותנו לקדמת הטכנולוגיה החקלאית העולמית."