צייר לי נשיא: ריבלין במרכז תערוכת פורטרטים מיוחדת בקניון העמקים

תערוכת אמנות בכיכובו של נשיא המדינה- מוצגת בימים אלה בקניון העמקים בעפולה. ניתן לרכוש את היצירות במחיר של החל מ-1000 שקלים. מחצית מהרווחים תיתרם לטובת ילדים ונוער מעוטי יכולת

בשבוע שעבר הושקה בקניון העמקים שבלב עפולה תערוכת ציורים, בנושא יוצא דופן ומיוחד במינו: "דיוקן הנשיא – בעיניי האמן". לאירוע ההשקה הגיעו מאות מבקרים תושבי העיר, ביניהם גם 17 הציירות והציירים שציירו את 50 הציורים, המוצגים להנאת המבקרים ללא תשלום.
צעיר הציירים בתערוכת הפורטרטיים

צעיר הציירים בתערוכה ליד הציור שציירההחלטה לצייר את הנשיא נבעה מהרצון של האמנים להביע חיבה והערכה לפועלו ועניין ציורי בהבעת פניו. תהליך היצירה נעשה על ידי איסוף צילומים של מושא התערוכה, למידה, התבוננות ועיסוק במבנה הפנים והדרכה אינטנסיבית של המורה לציור שילה דבור-כשדי. הציורים צוירו ברובם בצבעי אקריליק בטכניקות שונות על בדי קנבס גדולים. אחת ההנחיות שקיבלו האמנים היא לצייר את כבוד הנשיא ראובן (רובי) ריבלין, כפי שדמותו משתקפת בצילומים בעיתונות, אך על כל אמן להביא משהו אישי שלו, כאשר לא תמיד יש להקפיד על דיוק מרבי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


התערוכה נוצרה על ידי שילה דבור כשדי, אוצרת תערוכות ומורה לציור, תושבת עפולה ובין מקימי הגלריה העירונית ויוזמת פרויקטים כגון "עץ הזית" ו"שכנות". במרכזים הקהילתיים מאפשרים למשתתפים בחוגים למיניהם להיחשף לסדנאות ופעילויות מעשירות כגון חוגי הציור והרישום. תערוכה זו מציגה את העשייה האמנותית שמקורה בלימודי החוגים במרכזים הקהילתיים בעפולה.
ניתן לרכוש את היצירות שיוצגו (החל מ-1,000 ₪), מחצית מהרווחים תיתרם לטובת ילדים ונוער מוכשרים מעוטי יכולת- משכונת עפולה עלית.
תערוכת "דיוקן הנשיא – בעיניי האמן" תוצג בין התאריכים 25.7.17-7.8.17 בשעות פעילות קניון העמקים, שברחוב יהושע חנקין 14, עפולה. הכניסה בחינם.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|