וילות עם בריכה – למה עדיף על צימר?

מגמה הולכת ומשתנה בתחום הפנאי והנופש של המשפחות בישראל שיותר ויותר מעדיפות וילות עם בריכות. מה היתרונות בכך? הנה כמה מהחשובים שבהם

בשנים האחרונות ניתן לראות שינויים משמעותיים בתחום הפנאי בישראל, בין השאר בבחירות שעושות משפחות עבור נופש מפנק ומרגיע, המעניק איכות רבה להורים וילדים כאחד. ניתן לראות מגמה משתנה: תחילה משפחות רבות נפשו במסגרת בתי מלון מהרשתות הגדולות, אפילו ארגנו "מנויים" מיוחדים לשם כך. לאחר מכן החלו להופיע מקומות אינטימיים יותר, המאפשרים אירוח אישי יותר – צימרים המאופיינים בתחושה כפרית יותר, ביתני עץ נעימים, בריכות משותפות למספר ביתנים שכאלה ומקומות מאורגנים לברביקיו ופינות ישיבה לבילויים משותפים.
עם זאת, עם הזמן הצימרים הפכו לאובייקט שבו מבלים יותר זוגות – והמשפחות נותרו עם הצורך ליצור תנאי בילוי מתאימים לכל בני המשפחה.

מחפשים מקום אירוח עם בריכה? לרשותכם מבחר וילות עם בריכה באתר וילה בשבילי

• וילה עם בריכה – הבחירה המתבקשת

כאשר מחפשים מקום לבלות בו עם כל המשפחה – אחד הדברים שעולים בתודעה קודם כל, זה בריכה המאפשרת בילוי מפנק ומתמשך לאנשים בכל גיל. בריכה פרטית המאפשרת לבלות רק עם המשפחה, ללא אנשים זרים שמפריעים בדרך ולעיתים גם לא מתנהגים בצורה נאה במיוחד – זה אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של השכרת וילות אירוח לעומת צימר.
בצימרים לא תמיד יש בריכה, היות ולא מדובר במאפיין העיקרי של צורת אירוח זו, כאשר וילות עם בריכה זה כבר עובדה מוגמרת, האחד לא הולך ללא השני. ההבדלים העיקריים בין הוילות הם לרוב בכל מה שקשור למספר חדרי שינה, קרבה למקומות אטרקציות מפתח וכו'.

וילה מפנקת עם כל האקססוריז שהופכים את הבילוי בוילה לבלתי נשכח
וילה מפנקת עם כל האקססוריז שהופכים את למשפחה את הבילוי בוילה לבלתי נשכח

• ומה לגבי המחירים?

אירוח בצימר כולל פעמים רבות פרטים שונים שלא ממש חשובים למשפחות, אך עדיין צריך לשלם עליהם – לא כולם מעוניינים בעיסויים, באביזרים רומנטיים למיניהם. בעוד שכל הפריטים המוצעים בוילה משחקים בדרך כלל תפקיד חשוב ביותר בנופש המשפחתי: מסך טלוויזיה ענקי בסלון, שולחנות משחק, מקומות שיזוף ליד הבריכה, ג'קוזי בתוך הוילה, חימום של הבריכה ופרטים נוספים שהופכים את הבילוי בוילה לבלתי נשכח, אולטימטיבי ומתאים לכל הרבה של מבלים. והמחיר נותן את התמורה המלאה ביותר לכסף שלכם, מה שמעניק את ההזדמנות לבלות במסגרת המשתלמת ביותר לנפש ולכיס.

האם זה מתאים רק למשפחות?

האוניברסליות של וילות אירוח באה לידי ביטוי בכך שהיא מתאימה לכל קבוצת מבלים, בין אם מדובר במשפחה גרעינית, המשפחה המורחבת, קבוצת חברים שחוגגת יום הולדת של אחד מהם, מסיבת רווקים הדורשת מוזיקה רועשת ובאופן כללי – חגיגה אינסופית. בוילות תמיד תמצאו את כל המרכיבים החשובים ביותר לאירוע שלכם, כולל מערכות קריוקי, טלוויזיות גדולות בכל החדרים, ג'קוזי למשתתפים רבים (ולא רק לזוג, כפי שקורה לעיתים קרובות בצימרים המיועדים לזוגות). בשורה התחתונה, הקוסנפט שעומד מאחורי אירוח בוילה עם בריכה הוא להציע לכל אדם להרכיב את הנופש שהכי מתאים לו, למשפחתו ו\או חבריו, ולעשות זאת בצורה אינטימית וברמת שירות הגבוהה ביותר. באתר vila4me תוכלו למצוא היצע רחב של וילות המתאימות לכל אירוע וכל קבוצה.

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|

הלגיון הרומי חוזר לחיים במגידו

|