״כנסו לסרט״: במחיר של 25 שקלים בעפולה

חדש בקניון העמקים בעפולה, סרט ילדים ב-25 שקלים וארוחת ילדים מלאה ב-20 שקלים. לא תלכו?

קניון העמקים ישיק במהלך חודש מאי את פרויקט ה"סינמה קידס", במסגרתו מדי יום שני בשעה 17:00 תתקיים הקרנת סרט בבתי הקולנוע של גלובוס מקס, במחיר של 25 ₪ בלבד. כמו כן רשתות קפה-קפה ומנדרין שבקניון יציעו במהלך ימי שני ארוחות ילדים מלאות ב-20 ₪ בלבד, לילדים עד גיל 12. הארוחות כוללות מנה עיקרית, שתייה וקינוח, במחיר המתאים לכל כיס.

רשימת הסרטים:
יום שני ה-2.5.16 – גולשים על הירח: לאחר שהמיליונר המשוגע ריצ'ארד קארסון בונה חללית על מנת להגיע לירח ולהוכיח כי הנחיתה על הירח הייתה מבוימת, נאס"א מחליטה לשלוח בשנית אסטרונאוטים לירח, על מנת להקדים את קארסון. גיבורי הסרט הם החברים איימי, מרטי ומייק גולדווינג, דור שלישי לאסטרונאטים. בעקבות רצף אירועים מטורף, מוצאים את עצמם הילדים בחללית אל הירח במירוץ להקדים את המיליונר הרשע אל הדגל.

ברבי מלכת הרוקנרול
ברבי מלכת הרוקנרול

יום שני ה-9.5.16 – ברבי מלכת הרוקנרול: ברבי מככבת בסרט כנסיכה קורטני, נסיכה מודרנית שעולמה מתהפך עליה כשהיא מתחלפת עם אריקה – כוכבת רוק מפורסמת. העולמות השונים מתנגשים לאחר שקורטני נשלחת בטעות ל"מחנה מוזיקת פופ" ואריקה נשלחת ל"מחנה מלוכה". בעוד מדריכי המחנות מנסים לתקן את הטעות, קורטני ואריקה מנסות להסתגל לעולמות החדשים. כאשר הבנות מגלות ששני המחנות בסכנת סגירה, הן חייבות לחבור יחד לביצוע שיר גדול מהחיים.

מתוך גולשים על הירח
מתוך גולשים על הירח

יום שני ה-16.5.16 – הדינוזאור הטוב: הסרט החדש של אולפני דיסני/פיקסאר. הסרט מתרחש בעולם שבו האסטרואיד שהשמיד את הדינוזאורים החטיא את כדור הארץ, ולכן הדינוזאורים מעולם לא נכחדו. דינוזאור בשם ארלו יוצא למסע בעקבות טראומה שעבר עם ילד בשם קליף. במסע דרך נופים מסוכנים ומסתוריים, ארלו לומד כיצד להתמודד עם הפחדים שלו ומגלה את היכולות שלו.
יום שני ה-23.5.16 – בוב ספוג מכנס מרובע: בובספוג יוצא למסע עם חבריו בעולם שלנו בעקבות מתכון גנוב ונתקל בפיראט מרושע.

המיניונים
המיניונים

יום שני ה-30.5.16 – המיניונים: לאחר שהמיניונים הופכים למדוכאים בעקבות חוסר בנבל-על אותו ישרתו, יוצאים המיניונים קווין, סטיוארט ובוב במהלך 1960 לחפש נבל-על על חדש. הם מגיעים לכנס נבלי-על ושם מתחרים על הזכות לשרת את המרשעת סקרלט אוברקיל, השואפת להשתלט על העולם.

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|