3:3 מטורף בין מגדל העמק לאיכסאל

חגיגת שערים: המפגש המסקרן בין שתי הקבוצות המפתיעות של ליגה א' צפון הסתיים בתיקו 3:3 דרמטי. לידור כהן כבש צמד להפועל מגדל העמק, שהפגינה יכולת בינונית וסבלה מיום חלש של השוער מג'די חלאילה. השופט טעה כשאישר את השער השני של איכסאל (הכדור לא עבר את הקו)  

המפגש המסקרן בין שתי הקבוצות המפתיעות של ליגה א' צפון, הפועל מגדל עמק והפועל איכסאל, זימן משחק דרמטי ורווי בשערים, שבסיומו הקבוצות התחלקו בנקודות לאחר תיקו 3:3 מטורף, שנערך לעיני כ-350 אוהדים ועוד 15 שוטרים ו-20 מאבטחים ששמרו על הסדר.

נתחיל מהסוף. תפוקה מכובדת של 6 שערים במשחק אחד אולי עשויה להעיד על משחק איכותי, אבל לא במקרה הזה. שתי הקבוצות הציגו יכולת בינונית, במיוחד הפועל מגדל העמק שהיום הייתה רחוקה מהיכולת האמתית שלה. ובכל זאת, התיקו 3:3 בסיום משקף פחות או יותר את מה שהיה במגרש.
הפועל מגדל העמק המפתיעה הגיעה למשחק הביתי בתקווה לשמור על המקום הראשון וגם על המאזן המושלם שלה, אבל להפועל איכסאל, עוד קבוצה מפתיעה, היו תכניות אחרות והיא עשתה חיים קשים מאוד לקבוצה של רפי בוסקילה, שאיבדה נקודות ראשונות העונה. המאמן אימן חלאילה, שהחזיר את איכסאל לליגה א' אחרי 14 עונות, העמיד יופי של קבוצה. שחקנים מוכרים שאפשר להגדיר אותם ככוכבים אומנם אין באיכסאל, אבל רוח לחימה ומשמעת טקטית יש ועוד איך יש.

שלושה גיבורים היו במשחק, אחד מהם גיבור טרגי שכנראה ירצה לשכוח את המשחק הזה (אליו נגיע בהמשך). נתחיל עם הקשר מצוין של איכסאל, ניסן רביבו, שכבש היום צמד במשחק. וזאת למרות שמאמן מגדל העמק רפי בוסקילה הזהיר יום לפניכן את חניכיו והפציר בהם לשמור אותו חזק (מסתבר שזה לא ממש עזר). בצד של מגדל העמק הצטיין החלוץ המוכשר לידור כהן, שכבש צמד במשחק והמשיך להוכיח שהוא אחד השחקנים המובילים העונה במגדל העמק. הגיבור הטרגי של המשחק היה השוער הוותיק של מגדל העמק, מג'די חלאילה, שבשבוע שעבר נעדר במשחק מול קרית אתא בגלל שלא חש בטוב, והיום הוא חזר להרכב ולא נראה ממש מפוקס. לשוער הוותיק היה חלק גדול בשני שערים שמגדל העמק ספגה (הראשון והשלישי).
בהפועל איכסאל, כך עושה רושם, הגיעו מוכנים לפתיחת העונה בליגה א'. אם הם ימשיכו באותו קצב ויכולת אז הם בהחלט יכולים לפנטז גם החלק העליון של הטבלה. במגדל העמק יכולים להיות מעודדים מהעובדה שגם במשחק לא טוב שלהם הם הצליחו להפגין אופי וחילצו נקודה.
היה מאוכזב בהפסקת המחצית. רפי בוסקילה
היה מאוכזב בהפסקת המחצית. רפי בוסקילה

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• רפי בוסקילה: "תרגלנו דברים באימון ואני לא רואה שום דבר"

המשחק נפתח בסערה. כבר בדקה ה-7 איכסאל עלתה ליתרון. חוסר תיאום בהגנה של מגדל העמק הוביל לשער קליל של ניסן רביבו. איכסאל עוד לא הספיקה לחגוג וכבר אחרי דקה מגדל העמק חזרה למשחק. לידור כהן קיבל כדור נהדר מנירן רוטשטיין (מגן מעולה שתומך הרבה בהתקפה), ונגח מקרוב את השוויון, 1:1. בדקה ה-35 אנשי הספסל של מגדל העמק נכנסו לחרדה לאחר שאביב כהן נפגע בברך ונטש את המגרש (מצטרף לאמיר אלעלי הפצוע). מי שנכנס במקומו היה נדב אברה, אקס הפועל עפולה (שחקן מוכשר מאוד), שרגע לפני הירידה להפסקה מצא את עצמו במצב קורץ, אך השוער רבאח רבאח הציל גול בטוח. בהפסקת המחצית מאמן מגדל העמק נראה מאוכזב מאוד ואמר בעצבים: "אנחנו לא משחקים בכלל. תרגלנו כל מיני דברים באימון ואני לא רואה בינתיים שום דבר".
גם המחצית השנייה נפתחה בהילוך גבוה. בדקה ארנון רבינוביץ' נגח כדור קרן של ניסן רביבו, מג'די חלאיילה הציל נהדר מהקו אבל השופט והקוון טעו במקרה הזה וסימנו על שער שלא היה. בדקה ה-60 לידור כהן הגביה כדור לרחבה ונדב אברה, שהכניס הרבה התלהבות בקישור לצד שינהר מורד המוכשר, קבע שוויון 2:2. בדקה ה-75 ניסן רביבו כבש את השני שלו במשחק לאחר יציאה לא טובה של מג'די חלאילה. חשבתם שזה נמגר? ממש לא. בדקה ה-90 לידור כהן, מי אם לא הוא, קבע תיקו 3:3 מטורף.