איתן טייב אחרי מגדל העמק: "התיקו הזה הוא כמו ניצחון"

מאמן בית שאן הסתכל על חצי הכוס המלאה לאחר שקבוצתו חזרה מפיגור 0:2 וסיימה את הדרבי מול מגדל העמק בתיקו 2:2. כבשו למגדל: דוד מלכה וצחי אליחן (שערו ה-5). איזנו לבית שאן: שי כפי ולירון אלימלך (כבש את שערו ה-9). צילום: אולטראס הפועל בית שאן

הדרבי הטעון בין הפועל בית שאן והפועל מגדל העמק הסתיים בחלוקת נקודות 2:2, לאחר משחק קצבי וגדוש באמוציות שנערך לעיני 1,200 אוהדים בית שאנים שסיפקו תפאורה נהדרת.

בשני האחרונות הדרבי האזורי הטעון בין הפועל בית שאן להפועל מגדל  עלה לכותרות בעיקר בהיבטים השלילים ובעקבות עימותים קשים בין שני מחנות האוהדים, שמשום מה פיתחו שנאת חינם זה כלפי זה עוד מהתקופה ששיחקו אחת מול השנייה בליגה ב'. הפעם, לשמחת כל חובבי הכדורגל השפויים, המשחק עבר בשלום. ומעבר לכך גם קיבלנו משחק קצבי ומעניין שהניב ארבעה שערים.

הפועל בית שאן, שחסרה את הבלם באסל טאהא, פתחה את המשחק בצורה חזקה והגיעה לכמה מצבים קורצים שנבלמו על קו השער. מנגד, הפועל מגדל העמק, הרבה בזכות הכוכב שלה, הצליחה לעקוץ באלגנטיות. בדקה ה-23 צחי אליחן פירגן ברחבה לדוד מלכה הצעיר בדרך ליתרון 1:0. בדקה ה-35 היתרון של האורחים כבר הוכפל, כאשר הפעם היה תורו של רם סופר לבשל לצחי אליחן את שערו החמישי העונה, מה שגרם לבית שאן לרדת להפסקה בהלם מוחלט. את החצי השני בית שאן פתחה בלחץ מאסיבי וסימנה את העתיד לבוא. בדקה ה-57 בית שאן קיבלה פנדל, אבל לירון אלימלך החטיא את המסגרת. שבע דקות מאוחר יותר המגן המצוין שי כנפי עלה לעזרת ההתקפה והצליח לצמק את התוצאה ל-1:2. בית שאן המשיכה עם המומנטום ובדקה ה-67 הצליח לירון אלימלך (שערו ה-9 העונה) בזכות סלאסלום מרשים לאזן את התוצאה ל-2:2. בעוד שבמגדל העמק התאכזבו שאיבדו יתרון 2:0, בהפועל בית שאן יצאו עם תחושה טובה מאוד. "התיקו הזה הוא כמו ניצחון בשבילנו. יש לי שחקנים גברים ואני גאה בהם", אמר המאמן איתן טייב בסיום המשחק.