מזל טוב: נצחון ראשון וסנסציוני לגלבוע/גליל

דווקא אחרי שני הפסדים רצופים בליגה, גלבוע/גליל הדהימה את הפועל ירושלים החזקה בגן-נר עם ניצחון סופר-מפתיע. גלבוע חטפה 19 כדורים במשחק. סיגרס להט עם 21 נקודות, סקוורר (13 נקודת ו-5 א') ובן צבי (8 נקודות ו-6 חט') הצטיינו

לסנסציה הזו אף אחד לא ציפה בגן נר: העולה החדשה הפועל גלבוע/גליל הדהימה הערב (מוצ"ש) בגן נר את סגנית האלופה ומחזיקת גביע הווינר הטרייה הפועל ירושלים עם ניצחון מדהים 77:71.

מאמן הפועל ירושלים, סימונה פיאניג'אני העניק מנוחה לטרוויס פיטרסון, והיה משוכנע שקבוצתו תשמור על מאזן מושלם גם לאחר המשחק מול גלבוע/גליל, שנחשבת ליריבה נוחה על הנייר וגם נחותה בכל הפרמטרים. אבל דווקא אחרי התצוגה הטובה ביורוקאפ מול ולנסיה, חבורת הכוכבים מירושלים לא הצליחה מול הנחישות הבלתי מתפשרת של שחקני גלבוע/גליל, שנתנו משחק לחימה אדיר. הקבוצה של אריאל בית הלחמי רשמה לא פחות מ-19 חטיפות במהלך המשחק, נתון שמלמד על הנחישות של שחקני גלבוע/גליל. וזה למעשה עשה את ההבדל במשחק וגם סידור לקבוצה את הניצחון האדיר.

סטודמייאר נותר מתוסכל מהגגות של גריפין
סטודמייאר נותר מתוסכל מהגגות של גריפין

עבור הקבוצה מגן נר מדובר בניצחון בכורה העונה, והוא מגיע אחרי פתיחת עונה מקרטעת שהחלה עם שני הפסדים מאכזבים מול הפועל חולון ומכבי אשדוד, שהכניסו את המערכת ללחץ. הניצחון הזה, משוכנעים במועדון, ייתן לקבוצה רוח גבית וגם הרבה ביטחון לקראת ההמשך.

כוכב המשחק היה ג'ייסון סיגרס שקלע 21 נקודות במשחק, לצידו בלט גם אריק גריפין עם 18 נקודות. אבל עם כל הכבוד לזרים, בערב הזה בלטו גם השחקנים הישראלים שעד כה לא ממש ספרו אותם. כמו, למשל, זיו בן צבי המוכשר שתרם 8 נקודות ו-6 חטיפות, וכן יחזקאל סקוורר שקלע 13 נקודות וחילק 5 אסיסטים.

גריפין מהגלבוע להט עם21 נק' ו-6 גגות מהדהדות על הגבוהים מהבירה. צילום: לילך וייס מנהלת הליגה
גריפין מהגלבוע להט עם21 נק' ו-6 גגות מהדהדות על הגבוהים מהבירה. צילום: לילך וייס מנהלת הליגה

• בסיום: ונדליזם ירושלמי באולם בגן – נר

בסיום המשחק אנשי גלבוע/גליל התלוננו על אוהדי הפועל ירושלים, שריססו כתובות גרפיטי בחדרי השירותים. "חבל שערב מהנה של כדורסל ישראלי במיטבו מסתיים באירועים מן הסוג הזה. אנחנו מצפים מהנהלת ירושלים לגנות את אותם אוהדים סוררים וכמובן לשאת בנזקים", אמר מנכ"ל גלבוע/גליל ארצי פרטי.

לא ראוי: אוהדי הפועל י-ם פרקו את תסכולם על המתקנים באולם בגן - נר
לא ראוי: אוהדי הפועל י-ם פרקו את תסכולם על המתקנים באולם בגן – נר