הרבה צהלולים בחתונת השנה של עולם הכדורגל בעמקים, הבועט דוד דסטה וסיגל, בעל ואישה. פלאש! -רכילות בעמק

הבועט דוד דסטה עמד מתחת לחופה כדת משה וישראל עם בחירת ליבו סיגל. כל החברים מעולם הכדורגל באו לעשות לו שמח ברחבה. היה אש.

מי אמר למי השבוע באחד המגרשים באזור העמקים? "אתה לא קובע פה כלום. אני אפנה לאנשים שמעליך במערכת". וזה בתגובה יצא עליו ולא נותר חייב. רמז קטן: לא מדובר בשחקנים. והמבין יבין

נתפסו בעדשה של המדור עם הרבה מצב רוח , עמוס קלס ולירן דניאל בחתונה של דוד דסטה
נתפסו בעדשה של המדור עם הרבה מצב רוח , עמוס קלס ולירן דניאל בחתונה של דוד דסטה

עושים כבוד לחבר יקר: עמוס קלס ולירן דניאל נקלטו במצב רוח מרומם בחתונה המרגשת של דוד דסטה.

כל שישי, באופן קבוע: הבועטים בדימוס ואנשי האבטחה בהווה, עמוס ויגאל אעידן, מגיעים בשעות הבוקר לקפה 'ארומה' בעפולה, שם מתיישבים על כוס קפה ונשוש קל, קוראים עיתון, מרכלים קצת ויוצאים למגרשים עם אנרגיות מלאות. אגב, המדור מת לסגל לעצמו את המתכונת הזו…אך החיים לא תמיד מאפשרים.

אנשי הכדורגל רודריגו גטיקה, רומן זולו, יגאל גולדשטיין יצאו לבילוי שישי בצהריים באיכסל כדורגל כמובן
אנשי הכדורגל רודריגו גטיקה, רומן זולו, יגאל גולדשטיין יצאו לבילוי שישי בצהריים באיכסל. כדורגל כמובן

מבסוטים ביציע: רודריגו גטיקה, רומן זולו, יגאל גולדשטיין קפצו לראות משחק כדורגל באיכסל ונהנו על הדרך גם מחפלה מזרחית באותנטית ביציע. לא פלא שהם צחקו בלי הפסקה.

לא נח לרגע: אם חשבתם שמאמן הפועל עפולה אייל לחמן ינצל את הפגרה בליגה הלאומית בכדי להתנתק קצת מהכדורגל…אז כדאי שתחשבו שוב. לחמן בילה את הסופ"ש שעבר בסקופיה שבמקדוניה, שם הוא שימש כפרשן במשחק של הנבחרת הלאומית.

שאפו ליוסי חזיזה ומשה מרציאנו ששילבו רוחניות עם גשמיות. סליחות בירושלים ועימות במחנה יהודה
שאפו ליוסי חזיזה ומשה מרציאנו ששילבו רוחניות עם גשמיות. סליחות בירושלים וטעימות בשוק מחנה יהודה

רגע לפני יום כיפור: יוסי חזיזה ומשה מרציאנו נסעו לירושלים יחד עם שאר חבריהם לעבודה בכדי לומר סליחות בכותל. עוד לפניכן הספיקו לעשות סיור טעימות בשוק מחנה יהודה.

 אנחנו מקווים שלא הפרעתם לנשיא הפועל עפולה ששי יעקב בשבועיים האחרונים. כי בזמן שרעייתו אורלי שהתה בביקור משפחתי בארה"ב,  הוא תיפקד כאבא במשרה מלאה ודאג שלא יחסר כלום לשלושת המלאכים שלו: אורי, הילה ומאור. לזה אנחנו קוראים אבא'לה למופת.