מוריס אוזן: "לירון אלימלך מוכיח למה התעקשתי עליו בקיץ"

שלושער מדהים של החלוץ הפורה מול מכבי דליה הותיר את בית שאן עם מאזן מושלם בפסגה. מוריס אוזן: "לא צריך לצאת מפרופורציות. רק התחלנו את העונה". הקבוצה תצא (ו', 14:30) למשחק חוץ קשה מול איכסל. צילום: דוברות והסברה עיריית בית שאן

מושלמת: גם לאחר המחזור השלישי הפועל בית שאן שומרת על מאזן מושלם בטבלה, ומספקת תקווה גדולה לאוהדיה המסורים שאולי זו העונה שלה בדרך להגשמת המטרה: העפלה לליגה הלאומית.
הקבוצה של מוריס אוזן, שחוותה בשבוע שעבר מכה לא פשוטה לאחר פציעתו הלא נעימה של הקפטן שניר שטרית (שבר בעצם השוקית), הגיעה למשחק הביתי האחרון שלה מול מכבי דליה בניסיון לרשום ניצחון שלישי בליגה. הפתיחה הייתה מאוד מדאיגה מבחינתה, שכן כבר בדקה ה-30 גל אלקנתי הורחק באדום. ולמרות זאת הקבוצה הפגינה אופי ענק והצליחה לנצח את המשחק 3:0. מי שחתום על הניצחון הוא בעיקר החלוץ לירון אלימלך, שהגיע בקיץ ממכבי הרצליה וכבש שלושער מדהים במהלך המחצית השנייה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"אלימלך מוכיח לכולם מדוע התעקשתי להביא אותו בקיץ", אמר בסיפוק המאמן מוריס אוזן לאחר הניצחון החשוב, "מדובר בחלוץ מצוין וילד מקסים. אני שמח שהוא הצליח להביא לידי ביטוי את היכולת הגבוהה שלו, במיוחד ברגעים הקשים שהיינו זקוקים לו".
עוד הוסיף ואמר המאמן: "עבר עלינו שבוע קשה מאז הפציעה של שניר שטרית. התחלנו את המשחק בצורה לא טובה אחרי ההרחקה של אלקנתי. לאחר מכן היריבה הגיעה לשני מצבים בטוחים שחיים זיסקינד הציל אותנו. בהמשך, למרות החיסרון המספרי, השתלטנו על המשחק. אין ספק שזו פתיחת העונה שכולנו ייחלנו לעצמו. זה מראה שנעשתה עבודה טובה בקיץ. אבל עם זאת אני אומר לכולם שאין צורך לצאת מפרופורציות כי בסך הכל עברו שלושה מחזורים. אני בטוח שעוד יהיו עליות וירידות בהמשך".

הקבוצה תצא (ו', 14:30) למשחק חוץ קשה מול הפועל איכסל מהמקום השלישי, שהשיגה עד כה 7 נקודות מתוך 9 אפשריות.