איתי שאול: "אוכיח לכולם שגדל באסי גלבוע שוער לכמה שנים"

אחרי התלבטות קשה במועדון מהתענכים החליטו להעניק את המושכות לשוער הצעיר איתי שאול שנמצא במועדון כבר 3 שנים. "אנחנו מאמינים בו, כעת חובת ההוכחה היא עליו", אומר במועדון. השוער עצמו אומר: "מודע לאחריות הגדולה שמוטלת על כתפיי". צילום: אביב עובדיה

אחרי התלבטות לא קלה אצל המאמן אבי דנן והנהלת המועדון, באסי גלבוע קיבלו החלטה להעניק את המושכות לשוער הצעיר איתי שאול (21), שיהפוך בעונה הקרובה לשוער הראשון בקבוצה.
האם מדובר בהחלטה נכונה או לא? ימים יגידו. אבל מה שבטוח הוא שמדובר בשוער מוכשר שאם לא יקבל הזדמנות הוגנת אז לעולם נדע מה הוא באמת שווה, ולכן ההחלטה ללכת עליו כשוער ראשון בהחלט מתבקשת. השוער המוכשר, שיתחיל את עונתו הרביעית במועדון, החל את דרכו במגדל העמק. לאחר מכן הוא בילה ארבע שנים במחלקת הנוער של הפועל עפולה (לקח אליפות עם קבוצת הנערים), ומשם הגיע לנוער של אסי גלבוע (נתן שנתיים מצוינות בנוער) ובהמשך עלה לקבוצת הבוגרים.

• בעונה האחרונה למד מאבי עמוס הוותיק

בעונה האחרונה הוא שימש כשוער שני לצד השוער הוותיק אבי עמוס, ממנו למד לא מעט. במהלך העונה הוא שותף בארבעה משחקים, שבהם הצליח להותיר רושם חיובי על הצוות המקצועי, כשהפגין ביטחון מפתיע בין הקורות. ולמרות זאת, בקיץ הנוכחי היו מחשבות לצרף שוער בכיר במקומו של אבי עמוס ולהשאיר את איתי שוער כשוער שני. אחד המועמדים שהיו הכי קרובים לסיכום היה שוקי ביראני, אך בסופו של דבר העיסקה פוצצה בגלל פערים כספיים, כשבגלבוע לא היו מוכנים לשלם לו יותר מ-6.5 אלף שקלים בחודש וביראני החליט להמשיך בכפר כנא.


לפני כשלושה שבועות היו"ר אוהד אפרים צלצל לשוער הצעיר ובישר לו: "אתה הולך להיות השוער הראשון". מאותו רגע ואילך השוער לקח את עצמו בידיים והחל לעשות אימונים אישיים אצל אודי לוי ושלומי איטח,


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בהמשך, עלו שמותיהם של עוד כמה מועמדים לתפקיד השוער הראשון בקבוצה, אבל בסופו של דבר במועדון עשו חושבים פעם נוספת והגיעו למסקנה שאולי כדאי לחסוך את הכסף על שוער בכיר ובמקום זאת להעניק את ההזדמנות לשוער איתי שאולי, שנחשב לפוטנציאל גדול.

לפני כשלושה שבועות היו"ר אוהד אפרים צלצל לשוער הצעיר ובישר לו: "אתה הולך להיות השוער הראשון". מאותו רגע ואילך השוער לקח את עצמו בידיים והחל לעשות אימונים אישיים אצל אודי לוי ושלומי איטח, וזאת במטרה להגיע כמה שיותר מוכן לפתיחת העונה. יש לציין כי למרות גילו הצעיר, מי שמכיר את שאול יכול להעיד על כך שמדובר בבחור אינטליגנטH עם ראש על הכתפיים, כזה שאפשר לסמוך עליו ואחד שיודע לקחת אחריות.
"אני מודה להנהלה ולמאמן על ההזדמנות שנתנו לי", אומר השוער המוכשר איתי שאול, "אני מודע לאחריות הגדולה שמוטלת על כתפיי ולוקח את עצמי בידיים. ברור לי שחובת ההוכחה היא עליי. בעונה שעברה כשקיבלתי את ההזדמנות אז הוכחתי שיש על מי לסמוך. אני מאמין בעצמי ומקווה להוכיח לכולם שגדל שוער לכמה שנים באסי גלבוע".