דרמה פוליטית בנצרת עלית: גדלקין פרש והצטרף לרונן פלוט

חיזוק משמעותי לפלוט לקראת הבחירות בצרת עלית שיתקיימו בעוד כשבועיים.צילום פייסבוק רונן פלוט

הבחירות בנצרת עלית מתחממות: מנכ"ל הכנסת לשעבר רונן פלוט זכה השבוע בחיזוק משמעותי נוסף בדרך אל הקלפי כשממלא מקום ראש העיר לשעבר, אלכס גדלקין (42), הודיע השבוע על הסרת מועמדותו לראשות העיר – ועל תמיכתו בפלוט בבחירות הקרובות.

הכרזתם של פלוט וגדלקין התאפשרה לאחר שבסוף השבוע האחרון, השניים נועדו שעות ארוכות על מנת לגבש דרכי פעולה משותפות כדי להוציא את העיר לדרך חדשה, כלשונם. כבר לפני כמה שבועות נפוצו שמועות בעיר על מגעים בין השניים, אך לדברי גורמים המקורבים לנושא המגעים לא הבשילו ואף נעצרו לחלוטין. עם זאת, בימים האחרונים חודשו המגעים בין הצדדים, וביום שני השבוע יצא אלכס גדלקין בהודעה רשמית וקרא לתומכיו להצביע עבור רונן פלוט.

בחירות בנצרת עלית: המועמד אלכס גדלקין הסיר מועמדותו והצטרף לרונן פלוט
בחירות בנצרת עלית: המועמד אלכס גדלקין הסיר מועמדותו והצטרף לרונן פלוט. צילום פייסבוק אלכס גדלקין

"מבין כל המועמדים, רונן הוא המועמד היחיד שכשיר לכהן כראש העיר, ואשר יש לו את הידע והניסיון הדרושים כדי להציל את העיר ולהתמודד עם כל האתגרים שלה" אומר גדלקין, "הוא נחשב לאחד המנהלים המוצלחים בשירות הציבורי בישראל, והוביל רפורמות גדולות במשרדי הממשלה שניהל ובכנסת ישראל. כעת הוא יוכל להשתמש בכל הניסיון הזה כדי לקדם את נצרת עילית, וזו זכות עבור כולנו".

פלוט ציין כי "ישבתי עם אלכס במשך שעות ארוכות, ולא דיברנו אפילו פעם אחת על תפקידים או ג'ובים. אלכס בא לשותפות הזו כי הוא מבין שהציבור מסתכל עלינו, ומצפה שננהג באחריות. בעת הזו צריך לשים את האגו בצד, ולחשוב רק על טובת העיר וטובת התושבים. מגיע לאלכס ציון לשבח על שהוא אכן עשה זאת, והוכיח שהעיר חשובה לו הרבה יותר מהפוליטיקה".