היסטוריה: לראשונה הנוער של גלבוע/מעיינות בגמר הפלייאוף

לראשונה קבוצת הנוער של גלבוע/מעיינות העפילה לגמר הפלייאוף, אחרי שהשלימה היום (ו') סוויפ בסדרת חצי הגמר מול הפועל ת"א (3:0 בסדרה) עם ניצחון 79:75 בגן נר (800 צופים). אביאל לוי קלע 20 נקודות ותרם 11 ריב'. המאמן המנצח, ליאור קרת: "אני מאושר. רוצים להמשיך ליהנות". צילום: פייסבוק גלבוע מעיינות

 

חגיגה בגן נר: לראשונה בהיסטוריה קבוצת הנוער של גלבוע/מעיינות העפילה לגמר הפלייאוף, לאחר שניצחה היום 79:74 בגן-נר את הפועל ת"א והשלימה סוויפ בסדרת חצי גמר (3:0).

רגע לפני המשחק הראשון בסדרת הגמר של הליגה הלאומית בין גלבוע/גליל לקרית אתא, קבוצת הנוער של הפועל גלבוע/מעיינות אירחה את הפועל ת"א במסגרת המשחק השלישי של חצי גמר אליפות המדינה.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של האורחים באדום, שקבעו את קצב במשחק וירדו למחצית ביתרון 33:41. אלא שחניכיו של ליאור קרת חזרו לעניינים ברבע השלישי בעיקר בזכות הגנה חזקה, שקבעה שוויון 51:51 בתום הרבע השלישי. פתיחת הרבע האחרון היה שייך למקומיים ובעיקר לעופרי נווה, שתפר שתי שלשות רצופות שהעניקו הרבה ביטחון לשחקני גלבוע/מעיינות וגם יתרון 51:57. מכאן ועד לסיום שחקני גלבוע/מעיינות ידעו לשמור על היתרון בדרך להופעה ראשונה בגמר הפלייאוף. מעל כולם בלט אביאל לוי, שקלע 20 נקודות ותרם 11 ריב'.

המאמן המנצח ליאור קרת עם עוזריו ג'יזרמו שוכמן ובן בריימוק
המאמן המנצח ליאור קרת עם עוזריו ג'יזרמו שוכמן ובן בריימוק

המאמן המנצח, ליאור קרת: "הרגשה נהדרת. זה אולי ישמע כמו קלישאה, אבל מה שקורה פה זה דבר מדהים. זה לא שייך לכדורסל וגם לא להגנה או התקפה, זה רוח של 12 חבר'ה מדהימים ועוד שני אנשי צוות וכמובן כל המעטפת המדהימה מסביב. אני שמח פה בשביל האנשים. אני מאושר. גם כשפיגרנו ב-14 נקודות אמרתי לשחקנים שהדרך היא מעל הכל. אנחנו כל הזמן מדברים על דרך. זה בדברים הקטנים, במאמץ, בפרגון, בריכוז ובהנאה אחד מהשני-זה מוביל אותנו כבר שנתיים. אנחנו רוצים להמשיך ליהנות מזה. מגיע קרדיט גדול לעוזרים שלי ולמערכת של גלבוע/מעיינות בראשות לירן וינקור".

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|