טריאטלון עמק המעיינות-3: לשחות באסי, לדווש ולרוץ בפארק

ביום שישי האחרון יצא לדרך טריאטרלון עמק המעיינות עם קרוב ל 200 משתתפים אשר הגיעו מכל רחבי הארץ לשחות, לרכב ולרוץ בין 10 -35 ק"מ.

ביום שישי בבוקר התאספו הספורטאים בחצר המוזיאון לארכיאולוגיה בגן השלושה להרשמה והתארגנות טרם יציאה לתחרות. מזג האויר היה מצויין והספורטאים ומלוויהם נהנו ממדשאות ירוקות ומטופחות, ומפינת קפה שהוצבה על ידי מחלקת הספורט של המועצה.

תחרות הטריאטלון משלבת שלושה ענפי ספורט: שחייה, רכיבה על אופנים וריצה, המנצח או המנצחת הוא מי שחוצה ראשון את קו הסיום בריצה כאשר הזמן הנמדד הוא הזמן הכולל מהזינוק למים ועד סיום הריצה כולל זמני ההחלפות.
הספורטאים שהשתתפו בטריאטלון הוזנקו בארבעה מקצים, ארוך, קצר, בינוני ומקצה מיוחד לילדים ונוער.

בין המשתתפים היו לא מעט בני נוער שנענו ונטלו חלק באתגר הספורטיבי המואכב
בין המשתתפים היו לא מעט בני נוער שנענו ונטלו חלק באתגר הספורטיבי המואכב

בכל מקצה לקחו חלק קרוב לחמישים ספורטאים, ששחו בנחל האסי, רכבו בפארק המעיינות ורצו בחלקו המזרחי של הפארק.
טריאטלון עמק המעיינות למעשה פתח את עונת הטריאטלונים , ולא מעט ספורטאים חדשים באו לקחת חלק ולחוות באירוע הספורט את המורכבות שלו

שלב השחייה של הטריאטלון התקיים בנחל האסי. צילום: ליאור סרבסטין, קקטוס בעמקים
שלב השחייה של הטריאטלון התקיים בנחל האסי. צילום: ליאור סרבסטין, קקטוס בעמקים

בתום התחרות התקיים טקס חלוקת מדליות וגביעים למקומות הראשונים, ביניהם: במקום הראשון במקצה הארוך – יונתן גבעוני מרמת גן, במקום השני– איתי ברקוביץ' בן נוה אור, ובמקום השלישי – יפתח פשחור מקיבוץ מירב.
במקום הראשון במקצה הנשים – זכתה – בת חן כהן מהוד השרון, במקום השני – אינה גינזבורג מכפר יונה ובמקום השלישי – יהודית בדולח משער הנגב.
ממחלקת הספורט של עמק המעיינות נמסר כי בין המשתתפים היו לא מעט בני נוער, שבשנים האחרונות נכנסו לענף ספורט זה המצריך מאמץ, טכניקה וכושר מעולה.זו הפעם השלישית שתחרות הטריאטלון מתקיימת בעמק המעיינות.
ואלעד פשחור מנהל מחלקת הספורט מסר כי כולו תקווה שבשנה הבאה התחרות תגדל ויותר ספורטאים מהעמק ומחוצה לו יצטרפו לענף ספורט זה.
טריאטלון עמק המעיינות הבא יתקיים ב – 3 במרץ 2017.