שיעמומון בתענכים: "היה עדיף כבר ללכת לטייל"

הפועל כפר כנא ואסי גלבוע התחלקו בנקודות בתום משחק חלש בתענכים. הקבוצה של אבי דנן סגרה משחק 5 רצוף ללא כיבוש. "הקבוצה נמצאת בירידה חדה. בקצב הזה אנחנו נסתבך בתחתית", גורמים בגלבוע הביעו דאגה בסיום

אסי גלבוע סגרה משחק חמישי רצוף ללא כיבוש, לאחר שסיימה (שישי) בתיקו נטול שערים מול הפועל כפר כנא מהצמרת. את המשחק הזה ניתן לשחק במילה אחת: שיעמומון.
לא בכדי 250 האוהדים שהגיעו היום למגרש בתענכים חזרו הביתה עם תחושת אכזבה גדולה לאחר שראו במשחק משעמם, שבו השוערים אבי עמוס ושוקי ביראני בקושי מתחו את איבריהם. "עם מזג האוויר היפה הזה היה עדיף כבר ללכת לטייל מאשר לבזבז כאן יותר מ-90 דקות על משחק משעמם", סינן בכעס אחד מאוהדי אסי גלבוע ביציאה מהמגרש.
הפועל כפר כנא המפתיעה פיספסה הזדמנות לצמק את הפער מהמקום השני, בעוד שאסי גלבוע מתחילה כבר לחשוב על מאבקי הירידה. הפועל כפר כנא אומנם שלטה בקצב והחזיקה יותר בכדור ברוב שלבי המשחק, אבל גם החבורה של פאיד חסון נקלעה ליום בינוני וסיימה משחק שני רצוף בתוצאה זהה של 0:0.
הקבוצה של אבי דנן נמצאת בירידה חדה מאז פתיחת הסיבוב השני. הקבוצה הוציאה 2 נקודות בלבד בחמשת המחזורים האחרונים, ויותר מכך היא מציגה יכולת אנמית בהתקפה. גם היום היא בקושי הצליחה לייצר מצבים, ולא בכדי הקבוצה נעלה משחק חמישי רצוף ללא כיבוש.
בסיום המשחק הייתה אכזבה גדולה בגלבוע. גורמים במועדון הביעו דאגה: "הקבוצה נמצאת בירידה חדה ובקושי משחקת כדורגל. אנחנו בקושי מייצרים מצבי כיבוש. בקצב הזה אנחנו נסתבך חזק בתחתית"