מתעוררים מהחלון: ההעברות הבולטות בלאומית

עפולה לא הצליחה להנחית את עומר נחמני מבית"ר ירושלים אך צירפה את יואל צ'חנוביץ'. נצרת עילית נפרדה ממוטי מלכה, ובמקביל צירפה את רועי עטר, בנו של המאמן ראובן עטר (שיחק ברעננה). אחי נצרת צירפה את הבלם גל ספיר שמגיע מבית"ר ת"א/רמלה

שינויים של הרגע האחרון: רגע לפני סגירת חלון ההעברות, קבוצות האזור בליגה הלאומית ביצעו שינויים נקודתיים. הפועל עפולה עשתה מאמצים גדולים על מנת להנחית את חלוץ בית"ר ירושלים, עומר נחמני, שאף הגיע אתמול (ד') לאימון בבירת העמק. אולם הצוות המקצועי של בית"ר ירושלים הטיל וטו על המעבר ובסופו של דבר השחקן נשאר בקבוצה מליגת העל. מי שכן הצטרף לקבוצה הוא יואל צ'חנוביץ' שמגיע בהשאלה מקרית שמונה. צ'חנוביץ' התאמן בקיץ בעפולה, אך בהמשך הוא עבר לכרמיאל/צפת מליגה א'. וכעת, כאמור, השחקן חוזר בשנית לבירת העמק.

הפועל נצרת עלית, שנועלת את הטבלה בלאומית ומצויה בסכנת ירידה ממשית, צירפה את רועי עטר מהפועל רעננה (בנו של המאמן ראובן עטר), ובמקביל נפרדה מהקשר מוטי מלכה שעבר למכבי נתניה מליגת העל.

בלם בית"ר ת"א רמלה, גל ספיר, חתם במדי אחי נצרת שמדורגת במקום ה-13 בטבלה. בנוסף אחי נצרת צירפה השבוע את מגן/קשר הפועל חיפה אנס דאבור, שחוזר בהשאלה מהפועל חיפה לקבוצת האם שלו עד לסיום העונה.