אסי גלבוע: המועצה תעמיד תקציב של 700 אלף שקלים

למרות שהתקציב הצטמצם במאות אלפי שקלים, הקבוצה מהתענכים מספקת בינתיים עונה מפתיעה, וזאת הרבה בזכות הניהול הראוי של היו"ר החדש אוהד אפרים ועוזר ראש המועצה שניר פרידמן, שהצליחו להרים את הקבוצה מהקרשים

אסי גלבוע עשתה סיבוב ראשון מפתיע כשהיא במקום ה-6 בטבלה, וזאת למרות שהתקציב שלה הצטמצם העונה בצורה משמעותית לעומת שנים קודמות. המועצה העבירה לאחרונה 250 אלף שקלים לקופת המועדון, שנועדו בין השאר עבור הניהול השוטף של המועדון וכיסוי חובות עבר לספקים ומס הכנסה. עד לסיום העונה המועצה צפויה להעביר עוד כ-450 אלף שקלים נוספים לקבוצה.

בשנים האחרונות, ראוי להזכיר, המועצה העמידה תקציבים "שמנים" לרשות הקבוצה, במיוחד בתקופות שהשאיפה הייתה לעלות לליגה הלאומית, אבל העונה המציאות השתנתה-ובהתאם לכך גם גובה התקציב. הבעיות הפיננסיות במועצה לצד הגירעון התופח של המועדון שהגיע למאות אלפי שקלים, אילצו את כל הנוגעים בדבר לחשב מסלול מחדש ולהוביל מהלך של הבראה כלכלית בכדי להציל את המועדון מקריסה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• "בעבר הלא רחוק התקציב עמד סביב ה-1.2 מיליון שקלים"

את המהלך הזה יש לזקוף לזכותם של עוזר ראש המועצה שניר פרידמן וההנהלה החדשה של אסי גלבוע בראשותו של היו"ר אוהד אפרים. "צריך להזכיר לכולם שבעבר הלא רחוק התקציב עמד סביב ה-1.2 מיליון שקלים בעונה פיננסית, שלא לדבר על עונות שבהן הקבוצה רצתה לעלות ליגה והתקציב חצה את רף ה-2 מיליון שקלים בקלות", כך אמרו בסיפוק גורמים בסביבת המועדון.