הילית נחייסי מהגלבוע היא אלופת המדינה לנוער בסייף

האולופה הטרייה, תצא בשבוע הבא למחנה אימונים בסרביה, במסגרת אימוני הכנה לאליפות אירופה. נתן אביטן, מאמן ומנהל המועדון: "הילית לא נשברה והפגינה רוח קרב, כאשר עמדה בלחץ וניצחה"

הילית נייחסי, בת 17.5 ממושב ברק, גרפה את הזהב הנחשק, כאשר דורגה הראשונה באליפות גביע המדינה לנוער, שהתקיימה בגני תקווה (30.1). כזכור, רק לפני שבוע גרפה ליהי בלומנברג בת ה- 13 מניר יפה את המקום השני בגביע המדינה בסיוף לילדים וכעת גרף מועדון הגלבוע את המקום הראשון בגביע הנוער.

נייחסי דורגה בסיבוב הראשון במקום הראשון, ואחרי 5 ניצחונות ברבע גמר פגשה סייפת מעכו, אותה הביסה  15:4. בחצי הגמר פגשה נייחסי סייפת מצפת, אותה ניצחה 15:6 ובגמר פגשה נייחסי את יריבתה נעה חנינה מעכו.

חנינה הובילה על נייחסי לאורך כל הקרב, אשר עמד על התוצאה 7:4 בהפסקה הראשונה. בהפסקה שנייה ירדו הסייפות למנוחה עם תוצאה 11:6 לחנינה בפתיחת המערכה האחרונה אולם נייחסי חזרה לעצמה והצליחה לצמצם פערים. הגמר הסתיים 15:14 לנייחסי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• "הילית לא נשברה והפגינה רוח קרב"

נתן אביטן, מאמן ומנהל המועדון: "הילית לא נשברה והפגינה רוח קרב, כאשר עמדה בלחץ וניצחה 15:14, מה שלא הותיר את הקהל אדיש והוא הריע לה על הספורטיביות והלחימה".

נייחסי מתאמנת מגיל 10 במועדון והיא אלופת ישראל מספר שנים ברציפות. היא תייצג את המדינה ואת הגלבוע באליפות אירופה שתתקיים בחודש מרץ, ביחד עם נבחרת ישראל בסיוף וחברותיה למועדון, דרור אפרת ומיה כץ.
בתחרות גביע המדינה ייצגו את הגלבוע גם סייפי הגלבוע דרור אפרתי מבית השיטה עם התוצאה 9, עוז פרץ מגדיש עם התוצאה 8 ומיה כץ מרמות מנשה עם התוצאה 6. השבוע יטוס אביטן לפריז למחנה אימונים ותחרות עם דרור אפרתי ובשבוע הבא עם נייחסי לגביע עולם בסרביה, כהכנה לאליפות אירופה.