עפולה שוב הפגינה אופי: "הקבוצה משחקת מהיר יותר"

הפועל עפולה נכנסת לקצב: אחרי הניצחון המפתיע 3:2 על אשדוד, הקבוצה של אייל לחמן גברה 1:2 על הפועל ירושלים בטדי. לראשונה העונה עפולה חיברה שני ניצחונות רצופים, ובפעם השנייה ברציפות הקבוצה הפכה פיגור לניצחון. וכעת היא רחוקה 11 נקודות מהקו האדום.


החלוץ הצעיר מוחמד בדארנה, שהגיע לאחרונה מבני סכנין, קיבל מאייל לחמן את חולצת ההרכב וכבש בהופעת הבכורה שלו. חלוץ הרכש עזאת חלאיילה, שהגיע מהפועל עכו, נכנס כמחליף במחצית השנייה. הקשר הארגנטינאי דויד סולארי ישב בספסל ולא שותף, בעוד שהמגן אלירן דנין שוב נותר מחוץ לסגל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בדומה למשחקים מול אשדוד ובית"ר ת"א/רמלה, הפועל עפולה שוב פתחה את המשחק רע מאוד וכבר אחרי דקה אחת בלבד היא מצאה את עצמה בפיגור 0:1: גיא כהן ניצל טעות בהגנה של עפולה ובעט ממרחק של כ-15 פנימה. אלא שהעפולאים הפגינו אופי וידעו להתאושש מהפיגור המוקדם. בדקה ה-42 עפולה הצליחה להשוות: אוגו צ'וקומה, שהיה אחד הבולטים על המגרש, בישל נהדר למוחמד בדארנה שכבש את שער השוויון. עם פתיחת המחצית השנייה עפולה עלתה ל-1:2: אוגו צ'וקומה סיבסב את ההגנה של ירושלים והוכשל ברחבה. יובל שוואט, שנמצא בתקופה נהדרת, לקח את הפנדל וכבש את שערו ה-10 העונה בכל המסגרות.

שחקן בקבוצה אמר לאחר המשחק באופטימיות: "יש אווירה שונה במועדון. אנחנו קבוצה שונה לגמרי ממה שהיינו בתקופה של ניסן יחזקאל. המאמן אייל לחמן הזרים דם חדש לקבוצה. כיום הקבוצה משחקת בקצב הרבה יותר מהיר. אנחנו בהחלט שווים צמרת".