״החיות מלטפות את אריאן״: ספר חדש לסופר מעפולה

הסופר יעקב עדן שטנקה: ״הספר מתאר את הילד אריאן שחיות באות לבקרו. ספר זה הוא ראשון בסדרה, ומספר ספרים נוספים בסדרה מוכנים ומחכים לתורם״

״החיות מלטפות את אריאן", ספרו של יעקב עדן שטנקה, בן 65, תושב עפולה, רואה אור בימים אלה.  הספר מיועד לגיל הרך.
הילד אריאן לומד להכיר את כל החיות, את הקולות שהן משמיעות, ורוקם עימן קשרי אהבה וביטחון.
הסופר יעקב עדן שטנקה הוא מאמן אישי, עסקי ומשפחתי, עורך הרצאות וסדנאות בנושאים אלה. בעבר הוא כתב את הספרים ״כל יום אני מקים עסק חדש-365 רעיונות עסקיים" ו- ״איך להביא הורים לעולם".

יעקב עדן שטנקה. צילום: באדיבות המצולם
יעקב עדן שטנקה

״כל חיי אהבתי לכתוב וכתבתי למגירה (וכן נאומים לפוליטיקאים), אך לפני חמש וחצי שנים, בעקבות הפיכתי מקדם סבא לסבא, גמלה החלטה בלבי לכתוב ולפרסם ספרים, בעיקר לילדים״, מספר הסופר ומוסיף: ״נכון להיום שני ספרים ראו אור: האחד, ספר ילדים בשם ״החיות מלטפות את אריאן״, ספר המתאר את הילד אריאן שחיות באות לבקרו. ספר זה הוא ראשון בסדרה, ומספר ספרים נוספים בסדרה מוכנים ומחכים לתורם.
אחד מסתיים בימים אלה ממש וכולי נרגש. הספר השני ״אנשים גדולים במדינה קטנה ולהפך" הוא ספר מצחיק, אירוני, ציני ומוטרף. הספר הואזלמעשה שלושים סיפורים שיכולים להקרא כל אחד בנפרד, אך יש ביניהם חוט מקשר. מדובר על סוכן מוסד שבדרך מסוימת הופך להיות ראש ממשלה, שום קשר למציאות. אך במדינה בה המציאות עולה על כל דמיון הסוכן עשה בעלילה ובמחברה, ככל העולה על רוחו".
את הספר החיות מלטפות את אריאן ניתן לרכוש דרך הלינק- https://www.netbook.co.il/Book.aspx?id=13468