תשמעו משהו: "מפצחים" – פודקאסט חדש מבית עמקניוז

חדשני, מתקדם ומחבר אתכם לכל מה שמעניין וחשוב באמת בעפולה והעמק, בכל פלטפורמות הסטרימינג. פודקאסט "מפצחים" של אתר עמקניוז יוצא לדרך בשיחה מרתקת של כרמלה קופר עם אבי אלקבץ. בפודקאסט המצולם בשלוש מצלמות, ראש העיר מדבר כפי שלא שמעתם מעולם על הילדות שלו, החיים מחוץ ללשכה, הדרייב שמניע אותו, היריבות עם יצחק מירון וגם: ה'התמכרות' שלו לטעם הגלידה המפתיע

עולם המדיה מתקדם מדי יום, כל היום. רשתות חברתיות, פוסטים, רילסים וגם פודקאסטים. נדמה שבעקבות אוטוסטרדת המידע האינסופית, קצת קשה לעקוב ולצרוך מידע מסקרן, מהימן, פתוח ושקוף, בגובה העיניים, נטול פילטרים, עריכות ואותנטיות.
את המשוואה הזו אנחנו רוצים לשנות בהשקה של "מפצחים", הפודקאסט החדש של אתר עמקניוז.
בפודקאסטים הבאים תיחשפו לדמויות המשפיעות והמובילות במגזר הציבורי, בפוליטיקה, בעסקים, בספורט, בחברה ובכל תחומי החיים, בשיח מקומי שנוגע בסוגיות שחשובות לכולנו וגם בסיפורים הקטנים שמאחורי הכותרות.
את הפודקאסטים תוכלו לשמוע בספוטיפיי, אפל מיוזיק, יוטיוב ובכל פלטפורמות הסטרימינג (כולל כמובן באתר עמקניוז).
בפודקאסט הראשון מארחת אשת התקשורת כרמלה קופר אפ0ת אבי אלקבץ, ראש עיריית עפולה לשיחה שנעה על ציר אישי, משפחתי, ציבורי ופוליטי. אז איך אלקבץ פותח את הבוקר? כמה חברים יש לו? איך הוא נערך לבחירות בחודש הבא ומדוע הוא בטוח שהוא עושה את העבודה הרבה יותר טוב מיצחק מירון? תתחברו ותקבלו את כל התשובות.