תכירו: הפרויקט הייחודי של בוגרי מגמת מכטרוניקה בטכנולוגית נוף הגליל

אחד מהפרויקטים המצטיינים הוא יצירה מרשימה של לאוניד יוסימוב מנוף הגליל ועדיאל קוטלר מאור עקיבא אשר בנו אב טיפוס של מכונתCNC  קטנה לכרסום לוחות PCB. צילום: דוברות המכללה 

בוחני מה"ט שבחנו את פרוייקטי הגמר של בוגרי מגמת הנדסת מכטרוניקה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, הביעו את התפעלותם מאיכותם ורמתם הגבוה של הפרויקטים, על רמת הביצוע והמקצועיות המרשימים.
אחד מהפרויקטים המצטיינים הוא יצירה מרשימה של לאוניד יוסימוב מנוף הגליל ועדיאל קוטלר מאור עקיבא אשר בנו אב טיפוס של מכונתCNC  קטנה לכרסום לוחות PCB ובצידה הותירה מתנה מקורית, סמל לוגו הינשוף של המכללה הטכנולוגית נוף הגליל כהוקרה והערכה לשלוש שנות לימוד מאתגרות ומלמדות.
לאוניד, 36, נשוי ואב לשני ילדים עלה מחבר העמים עם משפחתו לארץ, היישר לנוף הגליל בהיותו בן ארבע.
לאוניד עבר את המסלול הרגיל של צעיר ישראלי, בית ספר תיכון "אלון", שירות בחיל האוויר, ולימודי הנדסה במגמת מכטרוניקה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.
"הכרתי את המכללה, אני תושב בעיר ואך טבעי היה שאלמד במכללה. בגיל 34, להתחיל ללמוד ברצינות ובהתמדה שלוש שנים זהו אתגר גדול, הייתי חדור מטרה להגיע אל הדיפלומה, זכיתי לחוויה לימודית מיוחדת במינה, צוות הוראה מקצועי, רציני, אכפתי ומסור, המרצים היו מצוינים האווירה הייתה משפחתית וטובה. את הפרויקט התחלנו עדיאל ואני כבר בשנה הראשונה, הכרנו במכללה והתחלנו לתכנן את הפרויקט. שמחתי מאוד על ההערכה הרבה לתוצר הסופי." אומר לאוניד, העובד בחצי השנה האחרונה במפעל "מטרוניקס", במעבדת המחקר.
עדיאל קוטלר, 26, הנמצא בימים אלה בתהליך הכשרה לעבודה במוסד בטחוני, הכיר את לאוניד בשנת הלימודים הראשונה במכללה. "לא הייתה לנו הכרות מוקדמת, שמחתי להכיר את לאוניד אשר שיתף אותי כבר בתחילת הדרך ברעיון לפרויקט הגמר, הלימודים במכללה היו מאתגרים מאוד, רציניים, בעיקר נהניתי והחכמתי משיטות הלימוד החדשניות ופורצות הדרך של ראש המגמה, ד"ר פבל סידרוביץ הפרויקט שלנו הוא התוצאה של שלוש שנות למידה רצינית ואין שמח ממני על ההערכה הרבה לתוצאה הסופית.
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, הביעה את ההערכה הרבה להישגים של הסטודנטים במכללה ושיבחה את עבודת הצוות וראש המגמה אשר הובילו את הסטודנטים להצלחה מרשימה. "התפעלתי מאוד מההישגים של עדיאל ולאוניד, המחמאות של הבוחן ממה"ט על ייחודו ואיכותו של הפרויקט ממחישים את העבודה המעולה של צוות המרצים וראש המגמה  ד"ר פבל סידרוביץ."