תושבי נצרת עילית – תכינו את הפופקורן: בית קולנוע יוקם בעיר

חיים בסרט: קרוב לחצי מיליון שקלים יושקעו במיזם שיכלול הקמת בית קולנוע עבור התושבים חובבי ״המסך הגדול״, שנאלצים היום לנדוד עד לחיפה בכדי לצפות בסרט. המחשה: ארכיון

לפני שלושה וחצי חודשים נסגר קולנוע גלובוס מקס בעפולה והותיר את כלל תושבי העיר והעמק ללא בית קולנוע בודד אחד לרפואה. מי שכן חפץ לנסוע ולצפות בסרט בקולנוע נאלץ כיום לנדוד לאחד מרשתות בתי הקולנוע בחיפה או בזכרון יעקב, הקרובים ביותר כיום לעיר.
חלק מהתושבים מוצאים מדי פעם פתרון אלטרנטיבי בדמות צפייה בסרטים המוקרנים מפעם לפעם בהיכל התרבות בעיר ובאולמות ברחבי המועצות האזוריות.
בימים האחרונים התקבלה הודעה שצפיה להעלות חיוך על פניהם של תושבי נצרת עילית, חובבי הבילוי בקולנוע, לאחר שראש העיר רונן פלוט עדכן בקיר הפייסבוק שלו כי בית קולנוע ייפתח בעיר בקרוב.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בפוסט כתב פלוט: ״הזמנים השתנו, הסבירו לי המומחים הגדולים בהקמת בתי קולנוע, אין לך שום סיכוי כי היום מקימים רק קומפלקסים גדולים ואזוריים על בסיס כדאיות כלכלית. מה עושים? שברתי את הראש. אם היזמים הפרטיים מחוץ למשחק והעירייה ממש לא יכולה, איך בכל זאת פותחים בית קולנוע? הרי לא ייתכן שלפני 40 שנה היה קולנוע "נורית" בנצרת עילית והיום כלום. יש ביקוש ולא הגיוני שניסע עד לקריות בשביל סרט.
חברים יקרים, אני שמח לבשר לכם שמפעל הפיס נענה לבקשתי ומענק על סך 450 אלף ש"ח יושקע בהצטיידות והקמת בית קולנוע במרכז ברקוביץ. הוא לא יהיה מפואר כמו הסינמה סיטי אבל יהיה בו כל מה שצריך כדי שנהנה מחוויית הצפייה. יהיו הסרטים הכי חדשים וגם אולם מרווח וסביבה מפנקת כולל פופקורן".