תומר רחמים: "לחמן? את הכביסה המלוכלכת עדיף להשאיר בבית" 

בהנהלת הפועל עפולה היו בהלם מוחלט מהמתקפה החזיתית של אייל לחמן, אך בשלב זה עדיין לא הגיבו במעשים. היו"ר אסולין: "אני מאוד פגוע מלחמן. בינתיים אני מעדיף לא לדבר ולא להגיב"

ראשי הפועל עפולה התקשו לעכל את הראיון הטלוויזיוני הזועם של המאמן אייל לחמן, שבמהלכו האשים, לכאורה, את המאמן ירון הוכנבוים בחתרנות.
עוד לפני הראיון המדובר היחסים בין המאמן להנהלה היו על כרעי התרנגולת, ולאחריו-המצב החמיר בוודאי עוד יותר. רבים היו משוכנעים שבעקבות הראיון הנהלת הקבוצה תודיע במהלך השבוע על פיטוריו של המאמן, אך באופן מפתיע, לפחות בינתיים, הם שומרים לעצמם את זכות התגובה.
היו"ר דני אסולין שמע על הראיון בזמן שהוא בילה בחופשה פרטית באילת. "אישית לקחתי את זה קשה מאוד, אבל כרגע אני לא מדבר ולא מגיב", אמר אסולין שהיה שמח לראות שינוי בעמדת המאמן כבר מזמן, "במקום להתעסק במשחק הוא סיפק ראיון שלא היה במקום. הופתעתי מאוד. אני מאוד פגוע. הוא עשה טעות גדולה. זה גם לא היה נכון מצידו של לחמן להאשים סתם את הוכנבוים בחתרנות כי זה לא האמת".
גם המנכ"ל תומר רחמים לקח קשה את ההתנהלות של המאמן ואמר: "אני מנוע מלהגיב. אנחנו עוד נעשה ישיבה מסודרת בעניין. כרגע אני מעדיף להשאיר את הכביסה המלוכלכת בבית".
הנשיא ששי יעקב, שהיה הנציג היחיד בהנהלה שהרים טלפון למאמן לאחר הראיון והבהיר לו שזה לא היה במקום, שמר על טון ממלכתי ואמר: "זה לא היה צריך לקרות וסביר להניח שלחמן מצטער על הדברים. כרגע טובת הקבוצה עומדת אל מול עינינו ואנחנו עם הפנים קדימה".