ששי יעקב מכריז: "אופיר חיים או ירון הוכנבוים יאמנו בעונה הבאה"

רגע לפני הדרבי הלוהט מול נצרת עילית, נשיא הפועל עפולה מלבה את היצרים עם הצהרה מעניינת אודות המאמן. היו"ר דני אסולין: "כולם חשבו שנפתח רגליים בפלייאוף והתבדו". שחקן מנצרת עילית לקראת הדרבי: "היריבות היא יותר אצל ההנהלות מאשר השחקנים". מתיאס מרטין נפצע באימון וייעדר (חשש לקרע ברצועות). האם גולדמן ישוב להרכב? צילום: אבי רביבו, "צילום ספורט"

"מי שיאמן את הקבוצה בעונה הבאה זה אופיר חיים או ירון הוכנבוים". כך מצהיר נשיא הפועל עפולה ששי יעקב רגע לפני הדרבי הלוהט בין קבוצתו הפועל עפולה ליריבה המושבעת הפועל נצרת עילית (ו', 16:00).
עפולה מגיעה לדרבי במומנטום נהדר. היא ניצחה בשני המשחקים הראשונים של הפלייאוף וקפצה למקום ה-5 בטבלה (48 נקודות). נצרת עילית, לעומת זאת, פתחה את הפלייאוף בצורה מאכזבת ועד כה הוציאה נקודה אחת בלבד וירדה למקום השביעי (46 נקודות).
בשלושת המפגשים הקודמים שהיו העונה בין הקבוצות שתיים הסתיימו בתיקו ובמפגש נוסף שנערך במסגרת גביע הטוטו-ניצחו העפולאים בפנדלים. איך ייגמר הפעם? קשה לדעת.
באופן כללי בשנים האחרונות שוררת יריבות גדולה בין המועדונים, יריבות שחרגה הרבה מעבר לגבול הספורטיבי. אלא שהשנה, כך נדמה, היריבות הזו עלתה מדרגה נוספת נוכח העובדה ששתי הקבוצות צמודות בטבלה. ועדיין, זו לא הסיבה היחידה ליריבות. "בגלל כל העקיצות ההדדיות של ראשי הקבוצות בתקשורת ובמיוחד בגלל שהיו פניות לשחקנים יריבים שהם תחת חוזה-נוצרה יריבות גדולה", אומר שחקן בנצרת עילית. "היריבות הזו היא יותר אצל ההנהלות מאשר אצל האוהדים או השחקנים".
ואם זה לא מספיק, הרי שההצהרה האחרונה של נשיא הפועל עפולה בדבר המאמן, ובמיוחד בשל העיתוי הרגיש, מוסיפה שמן למדורה. ומה הנשיא יעקב אומר לקראת הדרבי: "נצרת עילית? נכון שזה דרבי אבל החשיבות של המשחק הזה, לפחות מבחינתי, היא כמו כל משחק אחר. אנחנו מגיעים במומנטום טוב ורוצים להמשיך בכך". לפחות בגזרת המאמנים, כך אומרים בשתי הקבוצות, קיים רוגע מוחלט וגם כבוד הדדי. לא זו בלבד ששני המאמנים נמצאים במערכת יחסים טובה וחמה, הרי שאופיר חיים שיחק לפני קצת פחות מעשור אצל ירון הוכנבוים בהפועל ר"ג.
בתוך כך, הקפטן נתנאל גודלמן חזר השבוע לאימונים מלאים ויהיה מעניין לראות אם מאמן עפולה יחזיר אותו להרכב. מי שיחמיץ את המשחק הוא החלוץ מתיאס מרטין שנפצע באימון ביום שלישי. בקבוצה חוששים מקרע ברצועה הצולבת. בצד השני, הבלם  דולב אזולאי ייעדר בדרבי בגלל צבירת כרטיסים צהובים.