ששי יעקב: "לא מוותרים על הגעה לפלייאוף העליון"

נשיא הפועל עפולה מרוצה ממסע ההתאוששות של קבוצתו, שהשיגה 8 נקודות ב-4 המשחקים האחרונים ("כשיש תוצאות טובות אז הכל נראה אחרת"), מפרגן למאמן אייל לחמן ("הצליח לייצר חדר הלבשה בריא"), מתלהב משאוט ("מציג יכולת מופלאה"), וגם דואג להבהיר: "לא חייבים שקל לאף אחד"

"אין ספק שהשקט והרוגע שהצלחנו לייצר במועדון נושאים כעת פרי. השחקנים מוכיחים את עצמם. הקבוצה הגיעה למשחקים האחרונים מוכנה היטב מבחינה טקטית והתוצאות היו בהתאם". נשיא הפועל עפולה, ששי יעקב, מרשה לעצמו לשחרר אנחת רווחה גדולה לאחר שקבוצתו השיגה 8 נקודות בארבעת המחזורים האחרונים.

• המניות של לחמן בעלייה

"מאז פתיחת העונה הצליח לחמן לייצר חדר הלבשה בריא ושקט", מפרגן ששי יעקב למאמן אייל לחמן, שעד לפני פחות מחודש היה עם רגל וחצי מחוץ למערכת. "במשחקים האחרונים הקבוצה עומדת היטב מבחינה טקטית וללא ספק רואים את טביעת האצבע של המאמן. אי אפשר להתעלם מזה. אסור לשכוח שרק לפני שנה אנחנו רדפנו אחרי אייל לחמן לבוא ולאמן כאן במקום ניסן יחזקאל".

מה קורה עם המצב הכלכלי בקבוצה?

"הפועל עפולה היא בין הקבוצות הבודדות בליגה הלאומית ששילמה השבוע לשחקניה את המשכורות וגם עומדת בכל התחייבויותיה הכספיות שלה. אנחנו לא חייבים שקל לאף אחד".

מה יש לך לומר על יובל שאוט? 

"מעבר לשערים שלו (13 שערים ב-13 משחקים), הוא מוכיח העונה גם מנהיגות במגרש. הוא בכושר שיא והקבוצה נהנית מאוד מהיכולת הנפלאה שלו. אני חושב שהשילוב עם לחמן מפיק ממנו את המיטב".

• מתכוננים לחלון ההעברות של ינואר

"אנחנו לא מחפשים הרפתקאות", אומר הנשיא, "בקרוב נשב עם ההנהלה והצוות המקצועי ונקבל את ההחלטות המתאימות בכדי להתחזק בנקודות שאנחנו צריכים".

יש לכם את היכולת הכלכלית להתחזק בינואר?

"תתפלאו לשמוע, אבל כן. אנחנו נעשה את המקסימום האפשרי בכדי להתחזק".

בפן האישי עברת תקופה לא פשוטה? 

"בהחלט כן. יש לנו אחריות גדולה על הכתפיים. ראש העיר הנוכחי הפקיד בידנו קבוצה ואנחנו מחויבים לעשות את המקסימום בכדי שהכל יהיה כמו שצריך. לשמחתי, שלושת המשחקים האחרונים פיצו קצת על התקופה הקשה שעברנו".

מה ייחשב כהצלחה מבחינתך?

"המטרה שהצבנו לעצמנו מלכתחילה הייתה פלייאוף עליון ולא נוותר על כך".