ששי יעקב יוצא להגנת לחמן: "פרשן? אין שום דבר פסול בזה"

אחרי שהמאמן יצא לאלבניה בכדי לפרשן את משחקה של הנבחרת, גורמים במועדון וקומץ אוהדים מתחו ביקורת חריפה על לחמן. מנגד, נשיא המועדון יצא להגנתו: "לתאר את זה כלא מקצועי זה לא נכון וגם לא ראוי"

על רקע מחאת האוהדים והאווירה העוינת שמתפתחת לה כלפי המאמן אייל לחמן, שמשמש במקביל גם כפרשן בטלוויזיה, נשיא המועדון ששי יעקב החליט לצאת להגנת המאמן.
כזכור, המאמן אייל לחמן יצא בסופ"ש האחרון לאלבניה בכדי לשמש כפרשן במשחקה של הנבחרת. בהמשך, בעקבות העיכוב הרציני בטיסה המאמן החמיץ את אימון הקבוצה, שהיה אמור להתקיים בצהריים ונדחה לערב. דבר שגרם לחלק מאנשי הקבוצה ובעיקר לקומץ אוהדים להאשים את לחמן בחוסר מקצועיות לכאורה.
"אני מבקש להגיב לפרשת יציאתו של מאמן הקבוצה אייל לחמן לפרשן את משחק הנבחרת לפני המשחק נגד רמת השרון", אמר הנשיא ששי יעקב, "אין שום דבר פסול בעובדה שמאמן הקבוצה היה הפרשן של משחק הנבחרת שהתקיים במוצאי שבת. לתאר את זה כלא מקצועי זה לא נכון וגם לא ראוי.
אין קשר בין ההכנה של הקבוצה לעובדה שהמאמן נעדר מהארץ יומיים בלבד. על מה המהומה בדיוק? מה "הביזיון" פה?. מעבר לכך עבודתו של לחמן כפרשן במשחקי הנבחרת הייתה ידועה לנו מראש ואף קיימת בחוזה בינינו. הסכמנו לכך כי אין פה ניגוד עניינים ואין פה פגיעה מקצועית בקבוצה".

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

מאמן מועדון הג'יו ג'יטסו מעפולה יריב ביטון ממשיך לקטוף תארים בזירה הבינלאומית

|

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|