ששי יעקב: "חשוב לנו להיות בפלייאוף העליון בעיקר בשביל איציק מירון"

דריכות גדולה בהפועל עפולה לקראת המשחק המכריע מול אחי נצרת בעילוט (שישי, 15:00). "ניצחון יקרב אותנו משמעותית לפלייאוף העליון", אומר שחקן בקבוצה. מאמצים להכשיר את גמון ודורבור למשחק

"אנחנו הולכים לקראת שני משחקים גורליים. חשוב לנו להיות בפלייאוף העליון לא רק בשביל המועדון והאוהדים אלא בעיקר בגלל ראש העיר איציק מירון, שתומך בקבוצה, אכפת לו מהקבוצה ומעורב באופן אישי", כך אומר נשיא המועדון, ששי יעקב, רגע לפני משחק החוץ מול אחי נצרת בעילוט (ו', 15:00).
"הגעה לפלייאוף העליון יקל עלינו בהרבה מובנים", טוען הנשיא ששי יעקב, "זו המטרה שהצבנו לעצמנו כבר בפתיחת העונה וחשוב לנו לעמוד במטרה הזו. יש לנו מחויבות כלפי העירייה והעומד בראשה, וכך גם כלפי האוהדים. כל המערכת מכוונת למטרה הזו. אם חלילה לא נהיה בפלייאוף העליון אנחנו עלולים סתם להיגרר ללחץ מיותר, ואף אחד לא רוצה בכך".
אפרופו ראש העיר איציק מירון, האחרון הופיע במשחק הדרבי מול הפועל נצרת עילית. במהלך המשחק אחד האוהדים המקומיים זרק כמה מילים לא נעימות לעבר ראש העיר. בהפסקת המחצית הנשיא ששי יעקב ירד לכיוון אותו אוהד וביקש ממנו להפסיק לנבל את הפה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בחזרה לכדורגל. הפועל עפולה לא הפסידה בשמונת המחזורים האחרונים ומדורגת במקום ה-8 בטבלה עם 37 נקודות. מנגד, אחי נצרת מדורגת במקום ה-9 בטבלה עם מאזן זהה של 37 נקודות (יחס שערים עדיף), והיא מגיעה אחרי ניצחון ענק 1:2 על מכבי נתניה.
גם בקרב השחקנים מורגשת דריכות גדולה. "מדובר במשחק קריטי שיכול לקבוע אם זו תהיה עונה טובה של עמידה ביעדים או עונה מאכזבת. ניצחון במשחק הזה עשוי לקרב אותנו משמעותית לפלייאוף העליון".
בתוך כך, בקבוצה עושים מאמצים גדולים להכשיר את שני הבלמים הבכירים-גיזי דורבור ונועם גמון-שנעדרו במשחק מול הפועל נצרת עילית בשבל פציעה. לפי שעה סיכויו של גמון לשחק גבוהים יותר, אבל הכל יכול להשתנות עד לתחילת המשחק", אמרו השבוע בעפולה.

• "המשחק הכי חלש שלנו בעידן ראובן עטר"

ביום שני האחרון עפולה אירחה את נצרת עילית לדרבי אזורי שהסתיים בחלוקת נקודות, 1:1. הקבוצה של ראובן עטר, שבתקופה האחרונה נמצאת בתנופה אדירה, הציגה יכולת חלשה במשחק ובקושי רב גירדה נקודה. דווקא נצרת עילית שמסובכת עמוק בתחתית הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק ויכולה בהחלט להרגיש מקופחת נוכח העובדה שהיא לא יצאה עם ניצחון. "זה היה המשחק הכי חלש שלנו מאז שראובן עטר הגיע לקבוצה", אומר הנשיא יעקב בטון נחרץ. "זה יכול לקרות, אבל מה שחשוב הוא שהוצאנו נקודה גם במשחק הזה".