ששי יעקב: "הספורט בעפולה חייב להישאר טהור ונקי מפוליטיקה"

אחרי שהבקרה התקציבית אישרה את תקציב הקבוצה לקראת עונת 2018/19 (תקציב מינימום), כעת ראשי המועדון ינסו להעביר בבקרה את כל השחקנים שבסגל בתקווה שלא יהיו מכשולים נוספים. מו"מ עם החלוץ הבכיר דובב גבאי

בקבוצה מבירת העמק נשמו בשבוע האחרון לרווחה לאחר שהבקרה התקציבית אישרה את תקציב המועדון לקראת עונת 2018/19. כעת ינסו במועדון להעביר בבקרה את כל השחקנים בסגל, וזאת בתקווה שלא תהיינה בעיות כאלה ואחרות שיאלצו את הקבוצה לוותר על שחקן או שניים בכירים. בקבוצה מגלים אופטימיות ומאמינים שכל השחקנים יעברו ומעבר לכך גם מדברים על אפשרות של הבאת חלוץ נוסף, כשהשם שהוזכר הוא דובב גבאי.
"הרבה אנשים קיוו שניכשל ונרד ליגה, אבל לדאבונם עברנו בבקרה ועכשיו כל הקשקשנים למיניהם יאכלו את הכובע", גורם במועדון תקף בזעם את כל המבקרים מבחוץ.
הנשיא ששי יעקב הוציא פוסט בפייסבוק, בו כתב בין היתר: "שבועות לא פשוטים עברנו. ידענו שהחיים שלנו כקבוצה בפריפריה קשים, אבל לא היה לי ספק שנעבור בקרה. אני אוהב אתגרים, אבל הפעם האתגר היה לא פשוט ובעיקר מורכב. נדרשנו להיות יצירתיים, נחושים וממוקדי מטרה. על המשימה הזו פיקד באופן אישי ראש העיר יצחק מירון, שפעל באופן אישי מול עופר אורליצקי ושוחח עמו מספר פעמים על מנת למצוא פתרון לבעיית הבטוחות מול הבקרה".
עוד הוסיף וכתב יעקב: "הספורט בעיר הוא של כולם והוא חייב להישאר טהור ונקי מפוליטיקה. כך היה עד עכשיו וכך גם ימשיך להיות".