ששי יעקב: "אין לנו כוונה לבצע זעזוע, חסר לנו חלוץ"

למרות התוצאות המאכזבות (6 נקודות מתוך 18), בהפועל עפולה לא ממהרים לבצע זעזועים. "לא צריך לעשות דרמה אחרי כל הפסד, עדיף להרגיע את המערכת", אומר הנשיא יעקב. היו"ר אסולין הודיע שהוא נשאר: "אני מחויב לקבוצה ולדרך". הקבוצה תארח היום (ו', 15:30) את הפועל ירושלים. שחקן בקבוצה: "זה משחק שהוא 'מאסט' מבחינתנו. או ואבוי אם לא ננצח" 

 

 

הפועל עפולה בקרשים. אחרי שהקבוצה צברה 6 נקודות מ-6 משחקים, הלחץ בהפועל עפולה גבוה במיוחד, ובקרב השחקנים שוררת אווירת דכדוך.

למרות שהקבוצה מרוחקת 2 נקודות בלבד מהמקום האחרון, במועדון מנסים להתעודד מהעובדה שבהפסד האחרון לאשדוד (3:1) הקבוצה גילתה שיפור ניכר ביכולת, והשחקנים הפגינו מחויבות, משהו שהיה חסר במשחקים הקודמים.
אבל יחד עם זאת, כולם מבינים שהתרופה היחידה ללחץ היא ניצחונות. "הקבוצה זקוקה לניצחונות כמו אוויר לנשימה. רק ניצחון או שניים ישחררו את הלחץ במועדון", אומר גורם במועדון.

 

• "ברור שלא לפתיחה הזו פיללנו"

בקרב ההנהלה ישנה אכזבה עמוקה מהתוצאות, אך למרות זאת אין בכוונתם להרים דגל לבן. "אני מאוכזב מהתוצאה, אבל מרוצה מהיכולת. שיחקנו טוב, החזקנו יותר בכדור. חסר לנו חלוץ וזה מאוד בולט לעין", אמר נשיא המועדון ששי יעקב אחרי ההפסד לאשדוד.

לגבי האפשרות שהקבוצה תבצע זעזועים, הוסיף הנשיא: "כרגע אין לנו שום כוונה לבצע זעזועים. אי אפשר לעשות דרמה אחרי כל הפסד. צריך להרגיע את המערכת. ברור שלא פיללנו לפתיחת עונה כזו. אבל במשחק האחרון מול אשדוד אפשר היה לראות שיש מחויבות ויש רצון, דברים שלא היו במשחקים הקודמים. אנחנו שומרים על אופטימיות ומקווים לצאת מהמשבר בהקדם".

ביום שאחרי ההפסד לאשדוד, ההנהלה והמאמן נכנסו לישיבה אצל ראש העיר יצחק מירון, שהתעניין בתוצאות האחרונות ושאל אם ישנן בעיות שההנהלה צריכה את עזרתו. במהלך השיחה מירון הפציר בראשי המועדון ובמאמן לדבוק בדרך ובמטרה שהציבו לעצמם. במקביל, היו"ר דני אסולין הודיע כי אין בכוונתו לעזוב ואמר: "אני מחויב לשחקנים ולדרך".

משחק שחייבים לנצח בו

כשהיא עם הגב לקיר והלחץ הגדול דוחק בה, תארח היום (ו') הפועל עפולה את הפועל ירושלים מהתחתית (5 נקודות), שנחשבת לאחת הקבוצות החלשות בליגה. שחקנים בעפולה יודעים שכל תוצאה פרט לניצחון במשחק הזה עלול להוביל את המועדון לזעזוע רציני. "פישלנו ביותר מדי משחקים. המשחק הזה מול ירושלים הוא 'מאסט' מבחינתנו. אוי ואבוי לנו אם לא ננצח אותו", אמר שחקן בקבוצה.