שרת המשפטים איילת שקד בביקור בעפולה: "נילחם ללא פשרות בטרור ההצתה"

השרה שקד שנפגשה עם חברי הבית היהודי בעפולה הוסיפה: "חוק הטרור קובע עונש של 30 שנה מאסר עולם למציתים שגרמו לנפגעים בגוף באופן המוני, ו- 25 שנה להצתה אחרת שמתבצעת כאירוע טרור"

שרת המשפטים איילת שקד הגיעה שלשום לביקור בעיר עפולה. הביקור נערך במסגרת ביקורה של שרת המשפטים בצפון, יום שאותו התחילה השרה בכנס משפטנים באוניברסיטת חיפה שפונה בעיצומו בעקבות השריפות, המשיך בפגישה עם ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה והסתיים כאמור במפגש עם יו״ר הבית היהודי בעפולה חביב פרץ וחברי הסניף המקומי.
במהלך המפגש התייחסה השרה שקד באריכות לגל טרור ההצתות שפוקד את הארץ ואמרה: ״יותר מתמיד, כעת החוק למלחמה בטרור, שנכנס לתוקפו ב- 1.11, נותן כלים משמעותיים לגורמי אכיפת החוק, ואדאג שהם ישתמשו בו. חוק הטרור קובע עונש של 30 שנה מאסר עולם למציתים שגרמו לנפגעים בגוף באופן המוני, ו- 25 שנה להצתה אחרת שמתבצעת כאירוע טרור. גם המסיתים לא יינקו ומדינת ישראל תתייחס אליהם כאל מסיתים לטרור לכל דבר".
בהמשך המפגש בעפולה שוחחה השרה עם חברי הסניף ושמעה מחבריו סקירה על פעילותו. המשתתפים שוחחו עם השרה על צרכי הציבור הדתי הלאומי בעיר, על דו״ח מבקר המדינה שפורסם השבוע ועל תחילת ההכנות לקראת הבחירות המוניציפאליות בעוד שנתיים.
שרת המשפטים שקד הייתה קשובה וציינה שהקשר שלה עם חביב פרץ וסניף עפולה הוא קשר מיוחד, והדגישה שהרכב הסניף והחיבור בין ותיקים וצעירים, הוא לא דבר שרואים בכל מקום. השרה הדגישה שהיא עומדת לימינו של חביב וכל סיוע שיידרש יענה במידיי.
בהמשך מתוכננות פגישות נוספות לחברי הסניף עם שרי וחברי הכנסת של המפלגה