שרון אברהמי: "זו חוויה של פעם בחיים"

עוזר מאמן נבחרת העתודה שרון אברהמי (מתגורר בגניגר) התמוגג אחרי הזכייה ההיסטורית באליפות אירופה: "לא ציפינו לזה. הייתה התעלות של כל הגורמים בנבחרת וזה התחבר למשהו מדהים". צילום: אלבום פרטי

"זה היה מסע מדהים ומרגש שבסיומו עשינו היסטוריה", כך אמר השבוע עוזר מאמן נבחרת העתודה שרון אברהמי (תושב גניגר), לאחר הזכייה החלומית באליפות אירופה בכדורסל עד גיל 20.
"את האמת לא הייתה לנו ציפייה לעשות דבר כזה, במיוחד אחרי שפתחנו את הטורניר עם הפסד לגרמניה", הודה אברהמי בכנות אופיינית, "אני, באופן אישי, מאמן את הילדים מכיתה י' ומכיר אותם מצוין. אנחנו ידענו שהם טובים ומוכשרים, אבל בכל זאת הייתה פה התעלות מדהימה ובלתי רגילה של כל הגורמים בנבחרת. וזה התחבר למשהו מדהים. התחושות פשוט נפלאות. הזכייה הזאת היא חוויה של פעם בחיים. יהיה קשה לשחזר הישג כזה. אנחנו מאוד גאים בדרך וכמובן בתוצאה".
אברהמי בן ה-45, שימש בעבר כעוזרו של בית הלחמי בנבחרת הנוער, ושל ננו גינזבורג. כמו כן, המאמן המוערך מגניגר רשם שתי הצלחות גדולות, כאשר העלה בשני מחזורים שונים את הקדטים, עם יובל זוסמן ומייקל בריסקר; ואת הנוער – עם תמיר בלאט, רועי הובר, וטי.ג'יי ליף – לדרג א'. בנוסף, לפני שנה הוא הוביל את נבחרת הנוער עד לשלב חצי גמר אליפות אירופה, שם הודחה הנבחרת שלו מול קרואטיה ולא הצליחה להעפיל לדרג א'.