שלומי מראד: "שחקנים לא צריכים לקבץ נדבות"

הקשר הבכיר עזב  את הפועל בית שאן בטון צורם (חתם בשפרעם) ומספר בכאב על מציאות עגומה: "5 מאמנים התחלפו תוך חודש. זה דברים שלא רואים גם בליגה ג'. לא קיבלתי שכר מאז שהצטרפתי לקבוצה. בלתי אפשרי היה להתרכז בכדורגל. בלתי אפשרי להחזיק קבוצה ללא כסף"

"אנשים בחוץ לא ממש יודעים מה קורה בתוך המועדון. בלתי אפשרי להתרכז בכדורגל. לא יכול להיות שתוך חודש 5 מאמנים שונים מתחלפים פה. זה דברים שלא רואים גם בליגה ג". הדובר: הקשר שלומי מראד שעזב השבוע את הפועל בית שאן בטון צורם לאחר שלא קיבל שכר מאז אוקטובר.
מראד הגיע לבית שאן בתחילת אוקטובר ומאז לטענתו לא קיבל שכר. "ללא חיזוק של ארבעה-חמישה שחקנים הקבוצה הזו תתקשה מאוד לשרוד בליגה ואת זה כולם פה מבינים היטב", אומר מראד, "השאלה היא מאיפה יביאו כסף לחיזוק? שחקנים פה לא קיבלו משכורות כבר כמה חודשים טובים. כל פעם מבטיחים שבעוד שבוע נקבל שכר ובפועל שום דבר לא זז".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


זה לא סוד שהפועל בית שאן משוועת לכסף. הקבוצה סוחבת עמה חובות עתק, וחלק משחקניה סוחבים מינוסים בגלל אי תשלום המשכורות. בינתיים אוהדי הקבוצה ביחד עם השוער מאיר כהן החלו בקמפיין גיוס תרומות בתקווה להציל את המועדון.
למראד יש בטן מלאה על הדרך שבה המועדון מתנהל בשנים האחרון: "זה לא נורמלי ששחקנים ואוהדים יוצאים לקבץ נדבות ברחוב עבור שחקני חיזוק ועבור משכורות", אומר שלומי מראד שהיה מבוקש באסי גלבוע, מגדל העמק וחתם לבסוף בשפרעם. "בשביל להחזיק קבוצה צריך כסף וכמובן לשלם משכורות בזמן. אם הפועל בית שאן הייתה מתנהלת ולו בצורה סבירה, היא הייתה כבר מזמן באחת משתי הליגות הגבוהות".
בתקופה האחרונה ניסה הקשר מספר פעמים לעבור לקבוצה אחרת, אבל בבית שאן הערימו עליו קשיים: "לא מספיק שהם לא שילמו שכר במשך כמה חודשים, כשביקשתי לעזוב עוד רצו שאני אוותר על כסף שחייבים לי".