שלום עקיבא: "פיוז קצר? הגיל שינה אצלי כמה דברים"

בגיל 33 שלום עקיבא מוצא בית חדש בבית שאן ופותח את הלב: "הגעתי למועדון חם ותומך עם אוהדים נפלאים. אני רגוע יותר לעומת פעם. הגיל שינה אצלי כמה דברים, אבל עדיין יש לי את הפיוז הקצר ואת זה אי אפשר לשנות אצלי". הקבוצה פתחה את הסיבוב השני עם ניצחון

"כבר אחרי תקופה קצרה בקבוצה אני מרגיש בבית. יש פה אוהדים חמים ואנשים טובים. אחרי חצי עונה בקרית אתא שלא כל כך נהניתי מכדורגל, הייתי זקוק למועדון כמו בית שאן בכדי להחזיר לעצמי את חדוות המשחק", שלום עקיבא נרגש מקבלת הפנים שציפתה לו בקבוצתו החדשה וכבר נכנס לליבם של האוהדים.
הקשר בן ה-33 נחשב לאחד השחקנים המוכשרים והדומיננטיים ביותר בליגה א' צפון בשנים האחרונות, כזה שמושך לא מעט תשומת לב ולא תמיד בפן החיובי. לאורך השנים הוא היה מזוהה בעיקר עם עירוני טבריה, ובפתיחת  העונה הנוכחית הוא החליט לשנות כיוון וחתם במפתיע בקרית אתא, שם הוא חווה חצי עונה לא פשוטה.
לאחרונה הוא קיבל הצעה מפתה מאיכסל היומרנית, ובמקביל גם עירוני טבריה הפעילה מכבש לחצים בכדי להחזירו. בשלב מסוים, כך לפי מקורבים לשחקן, אפילו ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד נרתם למאמצים וצלצל ישירות לקשר בניסיון לשכנע אותו לחזור, אך בסופו של דבר עקיבא בחר להגיע דווקא לבית שאן. "היו לחצים גדולים מצד טבריה לחזור לשם. במקביל הייתה לי הצעה טובה גם מאיכסל. אבל הלב אמר לי ללכת לבית שאן", הוא אומר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מה כל כך מיוחד בבית שאן?

"אני מסוג השחקנים שזקוק לדחיפה של הקהל. ככה היה לי בקטמון ובעירוני טבריה וכעת אני מוצא את זה בבית שאן. אני אוהב להיות במועדונים חמים עם קהל נלהב ותומך. מעבר לכך, איתן טייב לחץ חזק בכדי שאהיה פה. רציתי להיות במקום שנותן לי הרגשה טובה. יש פה קהל האוהדים מדהים שקיבל אותי בצורה נפלאה".

בבית שאן עדיין מפנטזים על עלייה. לדעתך זה אפשרי?

"מניסיון אני אומר שעדיף לא להזכיר את המילה עלייה. מרחק 6 נקודות מהפסגה זה אומנם לא בשמיים אבל אני מעדיף לא לדבר על עלייה, כי כרגע זה לא רלוונטי. אם נגיע לחודש האחרון של העונה ואנחנו נהיה חזק בתמונה אז יהיה ניתן להתייחס לכך ברצינות יותר".

 אתה כבר לא ילד (בן 33). איך אתה מרגיש במגרש?

"אומנם לא ילד, אבל אני מרגיש הרבה יותר צעיר מהגיל שלי. יש לי רעב בלתי פוסק".

 הגיל שינה משהו אצלך בראש?

"יש לי את הפיוז הקצר ואת זה אי אפשר לשנות אצלי. בסך הכל אני מרגיש יותר רגוע לעומת פעם, אבל עדיין יש לי את הצעקות והקללות תוך כדי המשחק. זה חלק ממני. אני לא עושה את זה בכוונה וכמעט כולם כבר הספיקו להכיר אותי. היתרון של המגרש בבית שאן זה שאפשר לכעוס וקלל ואף אחד לא ישמע כי יש אוהדים רבים ביציע. בכל מקרה, כבר כולם הספיקו להבין-שאני עצבני אני משחק יותר טוב".

בתוך כך, הקבוצה של איתן טייב פתחה את הסיבוב השני ברגל ימין, כשניצחה 1:0 את באקה אל גרביה ולמעשה שמרה על פער של 6 נקודות מהפועל חדרה שבפסגה.